![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat lijkt me het enige alternatief. Heb dit ook met de Texaco Sierra zo gedaan - zie quote beneden.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Na een klein "bouwverlofje" ben ik weer aan de knutseltafel gaan zitten.
Het vooronder werd afgewerkt. Ik heb de radiator opnieuw inebouwd, en de koelvloeistofslangen van en naar de motor. Beide slangen werden van PE spanklemmen voorzien. Ook de lichten werden gemonteerd, alsmede een stang die aan het geheel radiator/lichten-partij een beetje ondersteuning moet bieden. Ik had gedacht om nog wat extra detail aan te brengen aan de firewall (kabeltjes / stekkers / ...) maar bij een testfit van de motorkap bleek dat je daar achteraf niets meer van zal zien, dus ik besloten het hierbij te laten. Verder zijn de zetels, stuurkolom en schakelpook geplaatst. Het interieur beschouw ik ook als afgewerkt.
|
||||
|
||||
De achterlichten dan. Het linker licht (met de bevestigingsplaat voor de nummerplaat) gaf weinig problemen, maar het rechterlicht was niet in de kit aanwezig??? Rare jongens die amerikaanse kitfabrikanten...
Dan zelf maar één maken zeker? Ik heb een stuk aluminium staaf aan 1 zijde zodanig gevijld dat het rond lijkt, en aan de platte kant kon dan het lichtkapje gelijmd worden. Opgelost ![]() Tot de volgende.
|
||||
|
||||
En intussen is de Packard ook afgewerkt. Ik ben nog naar de beste manier aan het zoeken voor het "probleem" met de spaken. Het is niet zo eenvoudig als het lijkt om die dingen te schilderen, vermits de verf op de gechromeerde onderdelen ligt. Verdunde verf aanbrengen lost de vorige verflagen opnieuw op, zodat je moet herbeginnen. Maar we werken er aan, en de wielen én reservewielen worden nog afgewerkt.
Je vindt hem in mijn galerij. Eerst een teasertje, en dan doorklikken. ![]()
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 07-08-2010 at 11:31. |
|
||||
|
||||
vakmanschap !
proficiat met je resultaat ! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|