![]() |
|
|
||||
|
||||
in croft rijd de turk ekrut in een 4de astra gtc voor vx racing
Quote:
|
|
|||
|
|||
Spannende kwalificatie: 2 Seats, 2 Vauxhalls en 2 Hondas binnen minder dan 2 tiende. Thompson op pole.
http://www.msttiming.com/singlesessi...nd=round05.gif |
|
||||
|
||||
ja het was een mooie quali.. ik heb em via live timing gevolgd.. allemaal zzer nipt aan de top ! wel eindelijk nog eens een mooie prestatie van vauxhall.. alle 3 2006 astra's in de top 10.. de turkse gast rijder bij vx racing deed het ook niet echt zo slecht op zijn btcc debuut ! met een 17de hij laat 3 rijders achter, maar is hij wel langzamer als fiona met haar 2004 astra copé op bio brandstof..
ook een mooi debuut van Eoin MURRAY met zijn alfa een 14de tijd.. ze laten meteen zien aan Mark Smith hoe je wel met zo een wagen moet rijden.. |
|
||||
|
||||
1. Gordon Shedden Honda Integra
2. Colin Turkington MG ZS 3. Tom Chilton Vauxhall Astra 4. Mike Jordan Honda Integra 5. Fabrizio Giovanardi Vauxhall Astra ![]() 6. Rob Collard MG ZS (moet wel 6 plaatsen achteruit op de grid) 7. Matt Neal Honda Integra 8. Gavin Smith Vauxhall Astra 9. Darren Turner SEAT Leon 10. Jason Plato SEAT Leon 11. Eoin Murray Alfa Romeo 156 12. Dave Pinkney Honda Integra 13. James Kaye Honda Civic Type-R 14. Jason Hughes MG ZS 15. Martyn Bell BMW 320i E46 (niet slecht vergeleken met zijn andere resultaten..) 16. Fiona Leggate Vauxhall Astra Coupe 17. Adam Jones Lexus IS200 18. Mark Smith Alfa Romeo 156 19. Richard Marsh Peugeot 307 opvallend.. in donington, waar giovanardi toch al enkele malen heeft gereden doet hij het meteen goed.. !! te hopen kan hij morgen ook wat poten breken mss morgen dan eindelijk de 100ste vauxhall zege.. chilton staat redelijk goed |
|
||||
|
||||
RACE 1 (top 10) en meteen ook de startgrid voor race 2
1 shedden honda integra 2 turkington mg zs 3 giovanardi vauxhall astra ![]() 4 neal honda integra 5 chilton vauxhall astra 6 g.smith vauxhall astra 7 plato seat leon 8 jordan honda integra 9 collard mg zs 10 kaye honda civic 11 pinkney honda integra 12 turner seat leon 13 murray alfa romeo 156 14 bell bmw 320i e46 15 hughes mg zs 16 jones lexus is 200 17 smith alfa romeo 156 18 marsh peugot 307 legatte (vauxhall astra coupe) is niet gestart en proctor (honda civic) is niet eens naar donington gekomen shedden doet het steeds beter en beter ! ook eindelijk nog eens alle vauxhalls in de top.. met giovanardi op het podium ![]() |
|
||||
|
||||
RACE 2
1 shedden honda integra 2 g.smith vauxhall astra ![]() 3 jordan honda integra 4 giovanardi vauxhall astra ![]() 5 neal honda integra 6 murray alfa romeo 156 ![]() 7 kaye honda civic 8 turkington mg zs 9 turner seat leon 10 jones lexus is 200 11 smith alfa romeo 156 12 bell bmw 320i e46 13 collard mg zs 14 marsh peugot 307 15 hughes mg zs out chilton vauxhall astra pinkney honda integra plato seat leon er is ergens in het midde van de race een safty car geweest.. ik weet niet waarom, ik zit alleen maar met live timing.. nu nog een podium in race 3 voor vauxhall en ik ben weer blij. ![]() |
|
|||
|
|||
Er zijn volgens mij meer safety cars geweest.
|
|
|||
|
|||
Een complete off weekend voor Seat blijkbaar. Neal wordt dus opnieuw BTCC kampioen.
|
|
||||
|
||||
![]() idd maar turner ag de laatste race wal vanaf de pole starten.. |
|
||||
|
||||
De 2de wedstrijd gemist
![]() Ze hebben blijkbaar serieus aan het beuken geweest. Plato beschuldigd neal van een incident. Alle,van vorige wedstrijden ook. Ik ben benieuwd voor de volgende ![]() |
|
||||
|
||||
RACE 3
1 turkington mg zs 2 giovanardi vauxhall astra ![]() 3 shedden honda integra 4 turner seat leon 5 smith vauxhall astra 6 chilton vauxhall astra 7 neal honda integra 8 kaye honda civic 9 pinkney honda integra 10 bell bmw 320i e46 de rest is niet gefinished ! giovanardi foet het opvallend goed op een circuit wat hij kent ! te hopen rijdt hij volgend jaar ook voor vauxhall.. maar hij zal wel met die nieuwe alfa gaan koerse in de wtcc zeker ![]() |
|
|||
|
|||
Gio lag op winstkoers, echter Turkington verschalkte hem in de laatste bocht.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
start crash race 3
![]() ![]() aan de foto te zien vind ik toch wel dat turkington iets te fel het circuit afsneid.. ![]() ![]() nieuwe stand in kampioenschap (top 10) 1 Neal (honda integra) 183p 2 Turkington (mg zs) 161p 3 Schedden (honda integra) 130p 4 Plato (seat leon) 129p 5 Thompson (seat leon) 114p 6 chilton (vauxhall astra) 86p 7 giovanardi (vauxhall astra) 83p 8 smith (vauxhall astra) 82p 9 Jordan (honda integra) 62p 10 Collard (mg zs) 61p opvallend dat de top 3 allemaal wagens zijn met een kon (saloon ?) dan ben ik wel blij dat vauxhall volgend jaar met de vectra gaat rijden.. !!! te hopen kunnen ze ook muller of thompson terug krijgen bij vauxhall ! giovanardi zou ook wel mogen blijven.. hij heeft bewezen dat, als hij een circuit kent, hij snel kan zijn en voor podium plaatsen kan vechten ! |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|