![]() |
|
|
|||
|
|||
Het is gewoon slim van pk, dat ze het proberen. Maar als ze op deze manier de titel willen pakken. Ik zou dat geen eer vinden.
Trouwens, als er geen vaste piloten aan de race starten, waarom mogen zij dan Met 1 starten, en Daikin tijdens de midsummer race niet met 10 maar met 310... knal hetzelfde. En dat kumpen op vrijdag gereden heeft, is belachelijk. Dan moest hij maar aan de race meegedaan hebben.
|
|||
|
|||
Als één van de meisjes zich ingeschreven en gekwalificeerd in de Midsummer race, hielden ze ook hun nr en de punten op de wagen.
Dat is net het klote aan deze situatie. De reglementen zijn ofwel gigantisch goed gelezen en geinterpreteerd ofwel zijn ze net geschreven voor zo'n scenario's. (maar dan moeten de teams ze nog altijd goed gelezen hebben om van de 3 regels zoiets te maken) Trouwens 8.5 is maar een eigenaardige regel. Waarom dit in een gewoon reglement staat weet ik niet. Het is dus bedoeld om maar met 2 te rijden en toch punten te houden voor de wagen terwijl de piloot zowiezo geen punten krijgt. |
|
||||
|
||||
Ik herinner mij nog enkele mensen die deze winter zaten te roepen als gekken dat het reglement er op tijd moest komen. Wel, je hebt nu wel een reglement gekregen maar geen goed (door tijdsdruk vermoed ik?). SRO Belgium zal nu ook wel inzien dat het zo niet verder kan en voor volgend jaar verwacht ik dus een eenduidiger reglement. Zo niet zou het wel ns gedaan kunnen zijn met de belcar...
|
||||
|
||||
je wordt gewoon moe van dit hier te lezen
|
|
||||
|
||||
De reactie van Anthony Kumpen op klacht van GPR begrijp ik toch 100% hoor.
Lees even artikel op link, http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3057 Mij lijkt de fout volledig bij RACB/SRO en hun niet altijd goed te interpretere reglement te liggen. En NIET bij PK Carsport, enfin dat is alvast MIJN opinie. Het enigste waar ik op hoop is een (zo goed als) foutloos, of zeg maar een maar langs 1 kant te interpreteren reglement voor BELCAR 2008. |
|
||||
|
||||
De RACB heeft zijn beslissing verduidelijkt: http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3067
Ik vraag mij wel iets af: de RACB zegt dat de klacht afkomstig is van Ice Pol Racing Team??? Die rijden toch in de LMS met een F430 GT2, en niet in de BELCAR??? De klacht was toch afkomstig van GPR als ik mij niet vergis??
Last edited by GT2-R; 02-10-2007 at 21:13. |
|
|||
|
|||
Ice Pol is de renstal (cfr Bokkenrijders ed) en zij dienen de klacht in en niet het team (GPR)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Mensen we kunnen gewoon vaststellen dat het eigenlijk een kampioenschap is zonder reglementen. Fijn voor de sponsers van de verschillende teams die veel geld blijven pompen in de belcar. GPR zou eigenlijk moeten stoppen met de belcar als hun klacht zo verworpen wordt. Zij waren wel met 4 wagens daar he in Francorchamps. Wie gaat nu nog in Belcar bijkomen als team na het lezen en horen van wat er allemaal verkeerd loopt;
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dan moete ze ook nog alle 4 in D1 uitkomen.
![]() |
|
||||
|
||||
ach, ze kunnen één van hun vaste piloten de vrijdag eens een rondje laten doen met elke wagen, dan is dat zo geregeld
|
|||
|
|||
of een tikje late, uitdelen is veel eenvoudiger
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|