De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 01-10-2007, 21:19
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Het is gewoon slim van pk, dat ze het proberen. Maar als ze op deze manier de titel willen pakken. Ik zou dat geen eer vinden.

Trouwens, als er geen vaste piloten aan de race starten, waarom mogen zij dan Met 1 starten, en Daikin tijdens de midsummer race niet met 10 maar met 310... knal hetzelfde.

En dat kumpen op vrijdag gereden heeft, is belachelijk. Dan moest hij maar aan de race meegedaan hebben.
Old 01-10-2007, 21:29
LSD LSD is offline
De Paddock Rookie

Als één van de meisjes zich ingeschreven en gekwalificeerd in de Midsummer race, hielden ze ook hun nr en de punten op de wagen.

Dat is net het klote aan deze situatie. De reglementen zijn ofwel gigantisch goed gelezen en geinterpreteerd ofwel zijn ze net geschreven voor zo'n scenario's. (maar dan moeten de teams ze nog altijd goed gelezen hebben om van de 3 regels zoiets te maken)

Trouwens 8.5 is maar een eigenaardige regel. Waarom dit in een gewoon reglement staat weet ik niet. Het is dus bedoeld om maar met 2 te rijden en toch punten te houden voor de wagen terwijl de piloot zowiezo geen punten krijgt.
Reply With Quote
Old 01-10-2007, 21:33
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Ik herinner mij nog enkele mensen die deze winter zaten te roepen als gekken dat het reglement er op tijd moest komen. Wel, je hebt nu wel een reglement gekregen maar geen goed (door tijdsdruk vermoed ik?). SRO Belgium zal nu ook wel inzien dat het zo niet verder kan en voor volgend jaar verwacht ik dus een eenduidiger reglement. Zo niet zou het wel ns gedaan kunnen zijn met de belcar...
Old 02-10-2007, 07:20
moore's Avatar
moore moore is offline
De Paddock Regular

je wordt gewoon moe van dit hier te lezen
Reply With Quote
Old 02-10-2007, 11:53
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

De reactie van Anthony Kumpen op klacht van GPR begrijp ik toch 100% hoor.

Lees even artikel op link, http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3057

Mij lijkt de fout volledig bij RACB/SRO en hun niet altijd goed te interpretere reglement te liggen. En NIET bij PK Carsport, enfin dat is alvast MIJN opinie.

Het enigste waar ik op hoop is een (zo goed als) foutloos, of zeg maar een maar langs 1 kant te interpreteren reglement voor BELCAR 2008.
Reply With Quote
Old 02-10-2007, 21:10
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

De RACB heeft zijn beslissing verduidelijkt: http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3067

Ik vraag mij wel iets af: de RACB zegt dat de klacht afkomstig is van Ice Pol Racing Team??? Die rijden toch in de LMS met een F430 GT2, en niet in de BELCAR??? De klacht was toch afkomstig van GPR als ik mij niet vergis??

Last edited by GT2-R; 02-10-2007 at 21:13.
Reply With Quote
Old 02-10-2007, 21:39
joost joost is offline
De Paddock Regular

Ice Pol is de renstal (cfr Bokkenrijders ed) en zij dienen de klacht in en niet het team (GPR)
Reply With Quote
Old 03-10-2007, 21:49
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

En die schijnvertoning blijft maar doorgaan!

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3074
Old 03-10-2007, 22:16
rallybiet rallybiet is offline
De Paddock Rookie

Mensen we kunnen gewoon vaststellen dat het eigenlijk een kampioenschap is zonder reglementen. Fijn voor de sponsers van de verschillende teams die veel geld blijven pompen in de belcar. GPR zou eigenlijk moeten stoppen met de belcar als hun klacht zo verworpen wordt. Zij waren wel met 4 wagens daar he in Francorchamps. Wie gaat nu nog in Belcar bijkomen als team na het lezen en horen van wat er allemaal verkeerd loopt;
Reply With Quote
Old 07-10-2007, 17:29
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by rallybiet View Post
Mensen we kunnen gewoon vaststellen dat het eigenlijk een kampioenschap is zonder reglementen. Fijn voor de sponsers van de verschillende teams die veel geld blijven pompen in de belcar. GPR zou eigenlijk moeten stoppen met de belcar als hun klacht zo verworpen wordt. Zij waren wel met 4 wagens daar he in Francorchamps. Wie gaat nu nog in Belcar bijkomen als team na het lezen en horen van wat er allemaal verkeerd loopt;
Wil ze niet op gedachten brengen, maar als ze ook naar Zolder komen met 4 wagens. Hebben ze 3 extra wagens om PK van de titel te houden. Dat zou pas een ontknoping zijn.
Reply With Quote
Old 07-10-2007, 19:31
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Dan moete ze ook nog alle 4 in D1 uitkomen.
Old 07-10-2007, 19:47
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ach, ze kunnen één van hun vaste piloten de vrijdag eens een rondje laten doen met elke wagen, dan is dat zo geregeld
Old 07-10-2007, 21:23
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
ach, ze kunnen één van hun vaste piloten de vrijdag eens een rondje laten doen met elke wagen, dan is dat zo geregeld
of een tikje late, uitdelen is veel eenvoudiger
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules