|
|
||||
|
||||
Ben er nog altijd niet uit wat betreft de achterste nummerplaat.
Ik heb nu 2 nieuwe exemplaren gemaakt die duidelijk wat groter uitvallen dan het korte originele geval. Eentje gewoon zijdeglans-zwart gespoten en de 2de voorzien van een belgische nummerplaat (decal) Hier onder de 2 nieuwe exemplaren die me qua afmetingen wel tevreden stemmen (ze zijn beide even groot), in het midden de originele die te klein uitviel.
|
||||
|
||||
Geloof het of niet, maar ik nog eens een model afgewerkt
Enkele teasers; De foto's van het afgewerkte model vind in Mijn Galerij Bedankt voor jullie aandacht
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 10-03-2014 at 00:26. |
|
|||
|
|||
Hey Johny,
super om een nieuw model van u te zien. Goe gedaan. Welke vernis hebt ge eigenlijk gebruikt ? Groeten David |
|
||||
|
||||
Quote:
Als er geen of weinig decals zijn, gebruik ik die grote grijze spuitbussen van Gunze, zoals bij dit model. Uiteraard de rechtse van de 2
|