![]() |
|
|
||||
|
||||
Ziet er geweldig uit!
Ziet er geweldig uit!
Prima opkomst, jammer dat ik er wederom niet bij kon zijn, sorry! Groeten, Eric
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Spijtig dat ik er niet bij kon zijn. |
|
|||
|
|||
De meesten stonden nog beneden
![]() |
|
||||
|
||||
vind wel dAt ze allemaal hun pet of muts moesten afzetten tijdens het volkslied...
|
|||
|
|||
Bedankt De Paddock, Circuit Zolder en Andy voor deze prachtige dag. Met een onverwachte (voor mij toch) opkomst van 82 personen hadden we een grote maar toch gezellige groep.
Tony Eyckmans en Walter Goossens stonden ons goed te woord. Ook aan de REA gaf dokter Koen een beetje uitleg over de aanhangwagen die in het gebouw stond voor als er een ramp moest gebeuren. En dus ook wat er gebeurd als er een ramp is, zoals straten afsluiten etc. De foto's volgen deze avond of morgen omdat ik vandaag weer een drukke dag zal hebben. Hobby's hé ![]() Als ik terug denk aan de chocomelk en de erwtensoep komt het water me terug in de mond. Hmmm... Mvg... |
|
||||
|
||||
Als organisatie zijn we aangenaam verrast door de hoge opkomst. Met 85 wandelaars en nog enkele juniors liepen we met dik 90 man over het circuit tijdens een zonnige en koude zaterdagmiddag. Via het forum wisten we dat we op +/- 70 man mochten rekenen maar het is altijd maar de vraag of iedereen komt opdagen. Van deze groep waren +/- 50 leden geregistreerd op het forum, 30 van hen waren ook nog eens lid van onze VZW.
Het opkomstpercentage was bijna 100%, dat geeft de organisatie een goed gevoel ![]() Het welkomstwoord en toespraak van Walter Goossens bevatte de nodige informatie over de onderhoudswerkzaamheden op het circuit. De problemen waarmee een circuit te kampen kan hebben werden duidelijk uitgelegd. Het jaar 2006 werd in vogelvlucht doorgenomen. De rondleiding in het lokaal van de Veiligheid was in handen van Tony Eyckmans. Gezien de beperkte capaciteit van dit lokaal werden de mensen in kleine groepjes rondgeleid. Na een groepsfoto op het podium werd gestart met de wandeling. Op een rustig tempo bereikten we de eerste werkzaamheden in de buurt van de Bianchibocht. Er waren al personen bij die aan het onderzoeken waren of ze deze niewe "curbstone" kunnen gebruiken voor een snellere tijd ![]() In de eerste chicane werd stilgestaan bij alle werkzaamheden. Op dit punt werd duidelijk dat de eisen (en de werkwijze) van de FIA en de FIM sterk verschillen. Voor het publiek gaat dit een prachtige kijkplek worden, zonder last te hebben van de draad. Heuveltje af en richting Villeneuve-chicane. De grindbak begint vorm te krijgen. Op die plek zijn er al heel wat grondwerkzaamheden verricht. Toekomstige toeschouwers kunnen dat stuk nu beter bekijken. Geen struiken meer en de toeschouwers staan hoger dan vroeger het geval was. Van wandelen en vooral veel praten ![]() ![]() Terug naar de Villeneuve en op weg naar het medisch centrum. Eerst de werkzaamheden bekeken in de REA-bocht en daarna in groep door het medisch centrum waar de nodige uitleg werd gegeven. De laatste etappe naar de Jacky Ickx-chicane waar de lay-out van de track niet veranderd maar al de rest wel. Pit-entry die compleet anders, grindbakken die het formaat Sahara krijgen ![]() Vlak voor 17.00 uur was de wandeling ten einde en lonkte de soep. Het moet een van de langzaamste rondjes ooit zijn geweest op het Circuit van Zolder maar wel een van de leerzaamste ![]() Tijdens de soep kregen we dan ook nog een pak uitnodigingen voor de Belcar First Race in de handen gedrukt die uitgedeeld werden onder de aanwezigen. Namens de Paddock wil ik Tony Eyckmans, Walter Goossens, AJ en crew bedanken voor de medewerking aan deze wandeling. Overigens ook een bedankje aan alle wandelaars voor de soepele medewerking. Het was voor een geslaagd evenement!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 26-02-2006 at 14:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Het was idd een heel leuke dag, en ook zeer leerzaam. Er komt veel kijken bij het uitbaten van een circuit.
Bedankt aan alle organisatoren!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
't was dik in orde.
Bedankt!! |
|
||||
|
||||
Heel intresante dag geworden. Veel te weten gekomen over het circuit
En nattuurlijk de lekkere choco en soep niet te vergeten. |
|
||||
|
||||
Voor diegenen die de wandeling moesten missen en toch willen kijken hoe het circuit er momenteel voor staat : onze foto's staan ondertussen online op BTSpictures.be
Mvg, The Unbreakable |
|
||||
|
||||
Het was super! Zoals alle Paddock-evenementen was ook deze wandeling weer over de hele lijn geslaagd.
Ik heb weer enkele Paddockers persoonlijk leren kennen. Een aantal nicknames hebben voor mij nu een gezicht gekregen, en dat is altijd leuker natuurlijk. Zoals zo dikwijls hadden de afwezigen weer ongelijk. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. ![]() |
|
|||
|
|||
Ook mijn foto's staan online. Ze zijn te vinden in het fotoalbum van www.auto-sport.nu (www.auto-sport.nu/foto). Dit onder Belgian Events!
Enkele voorbeelden: Tony Eyckmans geeft ons uitleg ivm de grindbak die zal komen na de Sacramentsheuvel. Ook ik heb gisteren weer op enkele nicknames gezichten kunnen plakken en persoonlijk keren kennen. Zoals Jo Smets, Baron, Pinzie... Deze foto wil ik jullie niet achter houden. Mark kent alles van de laatste nieuwe media-apparaten: Mvg... Last edited by Thomaske; 27-02-2006 at 08:51. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|