De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Aankondigingen
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rating: Thread Rating: 51 votes, 4.88 average.
Old 11-10-2006, 13:45
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Chauffeur View Post
Verder heb ik nog 5 zulke inkomkaarten te koop aan 45 euro per stuk + paddock aan 15 euro stuk.

Nog 5 kaarten tribune 23 aan 20 euro stuk + 15 euro paddock.

Indien iemand nog kaarten nodig heeft, maar die niet met de bus meegaat, snel reageren is de boodschap. Zoniet verkoop is ze ginds gewoon aan de ingang.

Dries
Ik zoek nog 2 kaarten voor 2 Duitse PSI -supporters (uit Hamburg). Zij vertrekken vannacht naar Le Mans, en moeten ruim 1000 km enkele reis rijden ! Ik zal ze dit topic doorsturen, misschien lezen ze dit nog voordat ze vertrekken.

Anders keken ze op het circuit wat voor kaarten er nog waren....
Old 11-10-2006, 14:30
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Chauffeur View Post
Het betreft Golden weekend kaarten voor Tribune 34.
Jullie moeten maar eens gaan kijken, maar het zijn de beste kaarten die je kan krijgen. Met dank aan Dunlop.
Hoppa, dat is inderdaad de beste plaats, lijkt me zo. Wat ik me nog heb zitten afvragen is of dat er op het circuit plaatsen gaan zijn waar je foto's kan nemen over de draad uit, dus of er verhogingen zijn aan de buitenkant vanwaar je zicht hebt op de piste zonder dat de draad ertussen zit en of het de moeite zou zijn om gans het weekend met een alu-laddertje te "zeulen". Ben nog niet in LeMans geweest, dus ik heb er geen flauw idee van, vandaar de vraag. Gans het weekend op de tribune zitten om foto's te nemen is natuurlijk niet aangewezen, dus om wat variatie in de fotolocaties te hebben, zal ik mij wel wat verplaatsen gedurende het weekend.

Overigens, mijn volgende set banden zullen geen Pirelli's meer zijn, maar wel de juiste Dunlops.
Old 11-10-2006, 15:15
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

of Goodyears of Fulda, is van dezelfde groep hé.

Wat betreft de andere locaties op Le Mans, geen flauw idee, ik ben er nog nooit geweest
Old 11-10-2006, 17:15
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ik ben in 2001 naar de prékwalificaties voor de 24u geweest, toen kon ge aan de binnenkant van't circuit bij de eerste chicane draadloos foto's trekken. Maar dat is ondertussen misschien al wel veranderd.
Old 11-10-2006, 17:22
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Huudo View Post
Hoppa, dat is inderdaad de beste plaats, lijkt me zo. Wat ik me nog heb zitten afvragen is of dat er op het circuit plaatsen gaan zijn waar je foto's kan nemen over de draad uit, dus of er verhogingen zijn aan de buitenkant vanwaar je zicht hebt op de piste zonder dat de draad ertussen zit en of het de moeite zou zijn om gans het weekend met een alu-laddertje te "zeulen". Ben nog niet in LeMans geweest, dus ik heb er geen flauw idee van, vandaar de vraag. Gans het weekend op de tribune zitten om foto's te nemen is natuurlijk niet aangewezen, dus om wat variatie in de fotolocaties te hebben, zal ik mij wel wat verplaatsen gedurende het weekend.

Overigens, mijn volgende set banden zullen geen Pirelli's meer zijn, maar wel de juiste Dunlops.
Ik ben er al een paar keer geweest en zal je vermodelijk wel kunnen begeleiden. Alhoewel ik alleen maar het grote circuit ken en nu het Bugatti-circuit gebruikt wordt, dat is dus maar een stuk van het grote circuit...

* WWW.SENNAKE.BE *
Old 11-10-2006, 17:27
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator

Quote:
Originally Posted by Huudo View Post
Gans het weekend op de tribune zitten om foto's te nemen is natuurlijk niet aangewezen, dus om wat variatie in de fotolocaties te hebben, zal ik mij wel wat verplaatsen gedurende het weekend.
Ge zijt niet de enige, ik denk dat ik me ook zal aansluiten bij gids Sennake
Old 11-10-2006, 17:51
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by HHugo View Post
Ge zijt niet de enige, ik denk dat ik me ook zal aansluiten bij gids Sennake
We zullen dan inventief moeten zijn om niet allemaal met dezelfde foto's naar huis te komen. Vraag blijft natuurlijk of we met een laddertje moeten gaan zeulen...
Old 11-10-2006, 18:25
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Op het Bugatti circuit kan je mooie foto's maken zonder hinder van draad.
Je hebt 3 lange 180° bochten en aan de derde is het heel mooi foto's maken. Daar sta je wat hoger dan het circuit.
Old 11-10-2006, 18:39
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by A.J. View Post
Op het Bugatti circuit kan je mooie foto's maken zonder hinder van draad.
Je hebt 3 lange 180° bochten en aan de derde is het heel mooi foto's maken. Daar sta je wat hoger dan het circuit.
Das handig! Kunnen we daar wat foto's trekken. Maar ik neem aan dat nog meer mensen daarvan op de hoogte zullen zijn en zich daar al zullen opstellen...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Old 11-10-2006, 21:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Voor alle duidelijkheid voor de mensen die opstappen in Kortrijk:

Het is dus op de parkeerplaats van de McDonalds bij de expo.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 12-10-2006, 19:01
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Ik zie dat mijn opstapplaats de Holiday Inn aan de Maaltekouter is, dus aan de Expo... Gaan jullie tot op de parking van het hotel rijden?

Ik vraag mij ook af of ik als niet-hotel gast mijn wagen daar namelijk kan zetten... Kwestie om te weten of moederlief mij al dan niet moet voeren.

Old 12-10-2006, 19:23
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Amai Le Mans, daar hebben ze pas rare Porsches, kijk maar eventjes op volgende link:http://www.endurance-info.com/2006_F...Spyder2020.jpg

Nog wat meer foto's van de paddock in Le Mans: http://www.endurance-info.com/articl...d=2727&thold=0

EDIT: Intresant filmpje om te zien wat we (buiten die Pug RC & 206 CC cup) mogen verwachten!http://www.ffsa.org/videos/flashvide...php?rep=06albi

Last edited by Viper GTS-R***; 12-10-2006 at 21:28. Reason: linkje van video Albi toegevoegd
Old 12-10-2006, 21:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Ik zie dat mijn opstapplaats de Holiday Inn aan de Maaltekouter is, dus aan de Expo... Gaan jullie tot op de parking van het hotel rijden?

Ik vraag mij ook af of ik als niet-hotel gast mijn wagen daar namelijk kan zetten... Kwestie om te weten of moederlief mij al dan niet moet voeren.
Zal de vraag doorspelen aan de afdeling logistiek Indien geen antwoord zou ik in dat geval op zeker spelen en mams eens lief aankijken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 12-10-2006, 21:31
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Belle View Post

Parking kan maar is te duur. Best laten voeren. Speedgril zal daar ook staan wachten. Bus zal stoppen in de buurt van de parking, aan de kant van de straat.
Old 12-10-2006, 21:31
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Zal de vraag doorspelen aan de afdeling logistiek Indien geen antwoord zou ik in dat geval op zeker spelen en mams eens lief aankijken
Mammie heeft me net laten weten dat ze mij zal voeren dus geen probleem.

Aan deze Holiday Inn is er namelijk een hefboom dus zal de bus waarschijnlijk ook niet de parking opkunnen. Dit zodat de bezoekers van de Expo-hallen die parking niet gebruiken...

Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)

Posting Rules