![]() |
|
|
||||
|
||||
puntje vergeten in je url thomaske.
Trouwens ook @ thomaske: Ik ben dr Koen niet, dr Luuk is de naam. ![]() Last edited by Luuk S; 27-02-2006 at 22:09. |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
Jammer maar helaas, ik heb de wandeling moeten laten schieten wegens werkverplichtingen. Zo te zien heb ik een hele leuke en boeiende namiddag gemist. Ach ja, van de filmavond heb ik toch genoten!
![]()
|
||||
|
||||
Hallo aan iedereen. Eerst en vooral een dikke proficiat voor Zaterdag. Het was een zeer geslaagde wandeling. We kregen een goede uitleg vooraf en de wandeling op zich was ook heel goed. Mede door de korte pitstops in de Wheels. Dat had Andy weer goed in elkaar gestoken. De ploeg van de pitstop ziet er mij een leuke groep uit. Ik hoop in de toekomst nog meer van deze bijeenkomsten te mogen meemaken. [COLOR="Red"]Proficiat aan de inrichters en aan Andy[/COLhttp://forum.depaddock.eu/images/smilies/bye.gif
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Na een werkelijk grandiose dag kwam er nog een verrassing ...
Iedereen heeft gewoon dezelfde foto's ! Is dat nu niet prachtig ? Hetzelfde zicht in dezelfde bocht, dezelfde curbstone, de DB-meter en doe maar verder. Ik vind dit gewoon schitterend ! ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb mezelf ook nog nooit op zoveel foto's gezien...
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|