![]() |
|
|
|||
|
|||
Wie we daar ook aan het werk zullen zien is SRT. Piloot van dienst: Guino Kenis. Voor Dunlop en Van Hool moeten we een reportage maken. Mag ik jullie dan ook vragen om wat leuke foto's te maken van de bus, de reis en de groep in het algemeen. Waarvoor mijn dank.
|
|
||||
|
||||
OK...is handig...kun je verderop via de nieuw aangelegde rotonde zo weer omkeren richting autostrade. Vorig jaar was dat nog niet mogelijk.
|
|
||||
|
||||
Uiteraard heeft De Paddock nog een leuk presentje voor jullie. Het heeft bloed, zweet en tranen gekost maar daarvoor hebben dan ook twee dagen plezier van deze verrassing. Garanties op dit plezier geven we echter niet.
We hebben twee dagen prachtig weer in het vooruitzicht! ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
De heren krijgen allemaal een Bikini van Dunlop
![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
En wat krijgen de vrouwen dan?
![]() |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo, net terug van 2 daags reisje met de school naar Luxemburg. Enkele wijnhuizen gaan bezoeken.
Voorraad champagne aangekocht voor in het weekend ![]() Zijn de hotelkamers voorzien van minibar? Daar kan ik eventueel men flessen insteken dan ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Voor alle duidelijkheid? Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Mensenlief, we lijken net een bende alcoholisten. ![]() |
|
|||
|
|||
De kindjes mogen ook eens buiten.
![]() Pas op aan de grens hé, ze durven bussen wel eens binnenste buiten keren. |
|
|||
|
|||
Die waren op!
't zal iets voor de winter zijn ![]() Om er zeker van te zijn dat je Dunlop's koopt. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik neem mijn camera toch mee de bus in. Eigenlijk heb ik nog een vraagje. Krijgen we voordat we het circuit betreden nog de kans om iets uit onze 'koffers' te pakken. Zonee, dan neem ik alles wat ik moet hebben voor op 't circuit mee in de bus. Is toch niet zoveel ![]() Nog 7 uurtjes en de bende die opstapt in Zolder kan gaan vertrekken ![]() ![]() ![]() Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (0 members and 7 guests) | |
|
|