|
|
||||
|
||||
De laatste loodjes...
Eerst en vooral heb ik nog steeds geen idee wat ik met die letters op de achterkant ga doen. Daarom laat ik het nog voor wat het is. Maar het kontje is nu bijna af. Vandaag kwamen de metalen plaatjes erop, gemaakt van dun plastic sheet, gaatjes geprik met een duimspijker en geschilderd met XF-16 Flat Aluminium. Ik ben er heel erg tevreden over. Let wel, er moeten aan beide zijden van de trapezium nog een schijfje komen. Aan de voorzijde kwamen de oogjes. Eigenlijk zijn het die van Luigi die opnieuw geprint werden wegens gewoonweg duidelijker. Hier ging het evenwel behoorlijk fout. Bij het afdeppen van het raam kwam die los van de body en viel die naar binnen toe. Slechts één zijde kleefde nog vast. Even paniek dus want je kunt het niet terugduwen. Uiteindelijk werd geopteerd voor een gaatje in het chassis om dan met een tandenstokertj ertegen te duwen. perfect gelukt maar er zijn wel wat lijmsporen te vinden. Gevolg: ik moest wat bijschilderen... Zoals je ziet is de decal op het dak verdwenen. Oorspronkelijk zat er een breukje in en ik vond het te opvallend dus werd ie even verwijderd en vervangen door een perfecte. Ik kan er dan wel geen blanke lak meer op zetten, maar ik hoop dat het ook zo in orde blijft... Normaal gezien moest ik vandaag de eindfoto's kunnen plaatsen. Doch das niet gelukt. Heb ik dan niet doorgewerkt of zo? Jawel, alleen ontbreekt er iets. Ik heb geen decals voor op de banden. Ik ging het uitproberen met van die Decadry wrijfletters. In de SupraBazar hadde ze evenwel geen witte... Dus nu mag ik op zoek naar zo'n witte. Iemand een idee waar ze dat nog verkopen? Het mag ook via internet zijn... Allez, hopelijk is ie tegen zaterdag afgewerkt. Dan kan ik The King even meenemen naar een doopfeestje... En er tevens het begin van Sheriff laten bewonderen. Maar meer hierover in het desbetreffende topic... (Dat ik nog moet openen) TO DO LIST: - Velgen met smoke behandelen - Decadry letters kopen en aanbrengen - Photoshoot
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 21-09-2008 at 19:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je de oorspronkelijke ga verwijderen en dan pas een nieuwe leggen, ga je waarschijnlijk terug hetzelfde hebben.
|
||||
|
||||
Even deze van onder het stof gehaald...
Vorige week heeft Flame voor me de lang verwachte decals gedrukt. Ik kon nergens deftige en goede decadry letters vinden. En aangezien de banden van plastic zijn, kunnen decals dus ook. Flame wou dit voor mij doen en dit is het (voorlopige) resultaat: Voorlopig? Ja dus want ik ben nog niet helemaal tevreden. De decals zijn nog te klein. Ze moeten een stuk groter zijn. Binnenkort Flame nog eens lastig vallen en hopen dat hij dit ziet zitten tussen zijn vele werk door. En meteen een extra decal vragen voor Sheriff... (Dus als je dit leest Flame, ik mail je nog...) Grtzzzz
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
man dat is super zeg , dus als loeten daar aan begint gaat dat minstens even mooi zijn
|
|
||||
|
||||
Okey, dat wordt een deftige uitdaging... Blijkbaar is ie wel ingekort en dergelijke... Gelukkig kan ik dat laten vallen aangezien de anderen ook nie ingekort zijn...
Pff, allez kga hem best niet tonen aan de zoon wat die zaagt nu al lang genoeg achter de sheriff...
|
||||
|
||||
Deze week moest ik ook The King restaureren. Enkele decals waren gescheurd en de zelfgemaakte vond ik niet zo super want op die Carswebsite had ik nogal wat sponsorprentjes gevonden die heel wat begter van kwaliteit waren. En dus ging ik aan de slag. Even opnieuw tekenen, printen, sealen en op de body plaatsen. Het enige wat nu nog moet is wat vernissen en eindfoto's maken...
VOOR: NA: Grtzz
|
|||
|
|||
Zeker die achterste maakt nogal een verschil!
|
|
||||
|
||||
|