![]() |
|
|
|||
|
|||
Giovanardi is uiteindelijk toch 5de geeindigd in het kampioenschap met 163 punten; Thompson heeft 162 punten behaald, natuurlijk door WTCC deelname.
Last edited by gwyllion; 16-10-2006 at 08:29. |
|
||||
|
||||
Was spijtig van jordan.
Het leek niet zo erg die crash maar blijkbaar was dat wel het geval. Spijtig dat giovanardi niet meer kon meestrijden in de laatste race. En neal en shedden hadden blijkbaar rem problemen. Shedden heeft gereden maar 2 keer van de baan gesukkelt. Bij neal waren ze aan het werken aan de remmen. Howell verdient een vast race stoeltje te krijgen. Ik denk dat hij een serieuze kandidaat is om kampioen te worden. Had ik vorig jaar ook al vermeld. Hij is altijd sterk voorin te vinden. Ik ben benieuwd naar de super 2000 wagens volgend seizoen. Het wordt tijd dat er terug wat meer constructeurs mee doen. Waar is de tijd met volvo,bmw,audi,renault,honda,alfa,nissan,... |
|
||||
|
||||
eindstand kampioenschap
1 Matt NEAL (honda integra) 289 2 Jason PLATO (seat leon) 241 3 Colin TURKINGTON (mg zs) 240 4 Gordon SHEDDEN (honda integra) 204 5 Fabrizio GIOVANARDI (vauxhall astra gtc) 163 6 James THOMPSON (seat leon) 162 7 Tom CHILTON (vauxhall astra gtc) 139 8 Gavin SMITH (vauxhall astra gtc) 123 9 Robert COLLARD (mg zs) 97 10 Mike JORDAN (honda integra) 91 11 Gareth HOWELL (honda integra) 80 12 James KAYE (honda civic) 61 13 David PINKNEY (honda integra) 56 14 Darren TURNER (seat leon) 41 15 Jason HUGHES (mg zs) 27 16 Mark PROCTOR (honda civic) 18 17 Martyn BELL (bmw 320i) 8 18 Eoin MURRAY (alfa romeo 156) 8 19 Tom FERRIER (seat toledo) 7 20 Paul O'NEILL (vauxhall astra coupé) 7 21 Fiona LEGGATE (vauxhall astra coupé) 3 22 Adam JONES (lexus is200) 1 (ook even de merken in kleurtjes gezet zodat je kan zien waar de rijders van een bepaald merk zitten..) |
|
||||
|
||||
nog iets leuks:
het aantal zeges per merk: (aantal zeges per seizoen = 30) honda 15 seat 11 mg 2 vauxhall 2 het aantal podiums per merk: (aantal podiums per seizoen = 90) honda 36 seat 24 vauxhall 15 mg 15 Last edited by smiley; 16-10-2006 at 20:01. |
|
|||
|
|||
Vauxhall moet zich schamen
|
|
||||
|
||||
ik doe da in hun plaats !
![]() ok er mag wel gezegt worden dat giovanardi nog niet echt een btcc-er was, en chilton ook niet heeft herhaalt wat hij vorig jaar heeft gepresteerd ! maar kom het was gewoon een superslecht seizoen voor vauxhall.. 2 zeges ![]() maar kom dat is nu voorbij.. nu is het kijken naar 2007 met de s2000 regels ! hier trouwens nog de crash van Jordan.. http://www.youtube.com/watch?v=iU6GJ_WyG6A |
|
||||
|
||||
Wel potverdorie ik ben echt content dat matt neal wederom kampioen is. Die gast kan een stukske proper rijden en kan zich met zijn deftige manieren echt onderscheiden van de rest.
Ik wou echt niet dat Jason kampioen ging worden, na diene ouwe rot die reed op MG Rover in 2004 (naam ontsnapt me) vind ik hem de smerigste racer van het veld.
|
||||
|
||||
anthony reid ??
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|