|
|
||||
|
||||
De Corvette van GLPK Carsport gediskwalificeerd.
Bron.pitstop tv |
|
|||
|
|||
Dat is jammer.
|
|
||||
|
||||
Data-recorder niet aangesloten? Stomme fout of moedwillig?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
EDIT: Moedwillig? Misschien toch wel: Quote:
Last edited by FIRE; 31-07-2005 at 22:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Kumpen heeft het niet kunnen laten om er eens af te gaan.
Moet hij forceren om de tijden van de andere te rijden? Trouwens knappe dingen gezien van Bertje Longin aan het stuur alsook Hezemans. Die mannen rijden precies snel met nog wat overschot. Voor de rest mooie wedstrijd alleen mochten er voor mijn part wat meer deelnemers zijn. Ook Penders en co sjieke dingen laten zien. |
|
||||
|
||||
Quote:
dan vermoed ik dat er toch wel meer aan de hand is dan pure domheid. Dan is "opzettelijk" toch meer van toepassing; en in dat geval is de uitsluiting terecht. |
|
|||
|
|||
GLPK is niet klaar voor een wedstrijd als de deze .
1. verkeerde bandenkeuze bij de start, kan ik inkomen waren niet de enige. 2. wagen komt eerste maal binnen wagen kan en gaat niet omhoog voor wisselen banden. oorzaak de luchtfles was nog niet opengedaan. 3. de diskwalificatie, als je het al eens voor hebt gehad doe het dan geen twee keer he het is hier wel FIA en geen Belcar. Bij GLPK heb ik ook wel mijn bedenkingen in de Belcar en meer ivm met de 24 uur. Ik moet zeggen dat de Viper tijdens zijn eerste stint toch wel lang buiten blijft. Volgens mij is daar ook iets aan de hand. |
|
|||
|
|||
GLPK Carsport gaat niet in beroep, meer op: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9299
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Of het nu een 24h-race was of een gewone fia-gt race, de luchtfles vergeten te openen is erger voor een gewone race hoor. Als je tijdens een etmaalrace 1 keer bijvoorbeeld 20 seconden verliest is er niets gebeurt hoor! Maar ja, professioneel is anders natuurlijk. Ook dat met die datarecorder doet wel wenkbrauwen fronsen. Ofwel redeneren ze eerder van: een goed resultaat is belangrijk, als er achteraf gediskwalificeerd wordt, daar kraait toch geen haan naar....
|
|||
|
|||
Niet de rijders op intermediates hebben bij de start verkeerd gegokt, wel de teams, zoals het grote Aston Martin, die op regenbanden zijn vertrokken. Ook Mike Hezemans is op intermediates gestart.
Dat intermediates de goeie keuze was, bleek na een dik halfuur, toen de piste begon te drogen. Dan zijn de Maserati's komen opzetten en zijn de Astons beginnen wegdeemsteren. Bij GLPK bleek de intermediate-Pirelli niet te werken, op de Maserati's wel. Pas tijdens de allerlaatste pitstop, toen het echt wel hard regende, hebben ze bij Vitaphone full wets gemonteerd. De rest van de race reden ze op slicks of intermediates.
|
|||
|
|||
Quote:
Eén keer de stekker vergeten, ok, twee keer.... Verhaal van de ezel....!!! Leg dat maar eens uit aan je sponsor...!!! Viper en belcar. Mij is al opgevallen dat de laatste belcar races de controles om te lachen zijn, vb :"gesloten wagenpark in de box" hahahahaha!!! In de belcar blijft de viper de "vette" moeiteloos volgen en in spa (fia gt) kwam er geen viper ook nog maar in de buurt. Zou nie slecht zijn dat die viper is binnenste buiten gekeerd werd, of is het Paul Kumpen ( RACB lid) die dit tegenhoud??? |
|
||||
|
||||
Quote:
|