De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 31-07-2005, 20:50
KNALFOUR's Avatar
KNALFOUR KNALFOUR is offline
De Paddock Rookie

De Corvette van GLPK Carsport gediskwalificeerd.
Bron.pitstop tv
Reply With Quote
Old 31-07-2005, 21:05
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Dat is jammer.
Reply With Quote
Old 31-07-2005, 21:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Data-recorder niet aangesloten? Stomme fout of moedwillig?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 31-07-2005, 21:46
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark
Moedwillig? Dat heeft die Corvette toch niet nodig.

EDIT:
Moedwillig? Misschien toch wel:
Quote:
In Imola hadden de stewards al eens vastgesteld dat de datarecorder tijdens de kwalificaties niet was aangesloten in de Corvette. Het team kwam er toen van af met een waarschuwing.
Bron: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9289

Last edited by FIRE; 31-07-2005 at 22:20.
Reply With Quote
Old 31-07-2005, 22:20
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark
Haalooo, Hoe dom kan je zijn?????
Reply With Quote
Old 01-08-2005, 06:38
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Kumpen heeft het niet kunnen laten om er eens af te gaan.
Moet hij forceren om de tijden van de andere te rijden?

Trouwens knappe dingen gezien van Bertje Longin aan het stuur alsook Hezemans. Die mannen rijden precies snel met nog wat overschot.

Voor de rest mooie wedstrijd alleen mochten er voor mijn part wat meer deelnemers zijn.

Ook Penders en co sjieke dingen laten zien.
Reply With Quote
Old 01-08-2005, 11:36
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Haalooo, Hoe dom kan je zijn?????
Als je in Imola voor diezelfde inbreuk al een waarschuwing hebt gekregen,
dan vermoed ik dat er toch wel meer aan de hand is dan pure domheid.
Dan is "opzettelijk" toch meer van toepassing; en in dat geval is de uitsluiting terecht.
Reply With Quote
Old 01-08-2005, 12:37
strepper strepper is offline
De Paddock Rookie

GLPK is niet klaar voor een wedstrijd als de deze .
1. verkeerde bandenkeuze bij de start, kan ik inkomen waren niet de enige.
2. wagen komt eerste maal binnen wagen kan en gaat niet omhoog voor wisselen banden. oorzaak de luchtfles was nog niet opengedaan.
3. de diskwalificatie, als je het al eens voor hebt gehad doe het dan geen twee keer he het is hier wel FIA en geen Belcar.
Bij GLPK heb ik ook wel mijn bedenkingen in de Belcar en meer ivm met de 24 uur.
Ik moet zeggen dat de Viper tijdens zijn eerste stint toch wel lang buiten blijft. Volgens mij is daar ook iets aan de hand.
Reply With Quote
Old 01-08-2005, 13:59
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

GLPK Carsport gaat niet in beroep, meer op: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9299
Reply With Quote
Old 01-08-2005, 15:38
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by FIRE
GLPK Carsport gaat niet in beroep, meer op: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9299
Ze volen zich danig geviseerd. David Richards heeft inderdaad zwaar gelobbyd om de Corvette te weren uit FIA GT.
Reply With Quote
Old 01-08-2005, 15:43
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by gwyllion
Ze volen zich danig geviseerd. David Richards heeft inderdaad zwaar gelobbyd om de Corvette te weren uit FIA GT.
Dat valt me tegen van Richards.
Reply With Quote
Old 01-08-2005, 16:21
Petter-Jån's Avatar
Petter-Jån Petter-Jån is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by strepper
2. wagen komt eerste maal binnen wagen kan en gaat niet omhoog voor wisselen banden. oorzaak de luchtfles was nog niet opengedaan.
3. de diskwalificatie, als je het al eens voor hebt gehad doe het dan geen twee keer he het is hier wel FIA en geen Belcar.
Anthony heeft met de startbanden (door de fia gemarkeerde banden waarmee ze de start moesten nemen) in de kwalificaties een spin gemaakt, waardoor de banden niet meer echt goed genoeg waren om te racen. Gelukkig voor hen regende het tijdens de start en konden ze op wets vertrekken, wat ze volgens mij toch ook gedaan hebben? Verkeerde bandenkeuze is dat toch niet? Ik geloof dat slechts een stuk of 5 wagens (waaronder signa) op slicks of inters verkeerdelijk hadden gegokt.
Of het nu een 24h-race was of een gewone fia-gt race, de luchtfles vergeten te openen is erger voor een gewone race hoor. Als je tijdens een etmaalrace 1 keer bijvoorbeeld 20 seconden verliest is er niets gebeurt hoor! Maar ja, professioneel is anders natuurlijk.
Ook dat met die datarecorder doet wel wenkbrauwen fronsen. Ofwel redeneren ze eerder van: een goed resultaat is belangrijk, als er achteraf gediskwalificeerd wordt, daar kraait toch geen haan naar....
Old 01-08-2005, 16:39
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Niet de rijders op intermediates hebben bij de start verkeerd gegokt, wel de teams, zoals het grote Aston Martin, die op regenbanden zijn vertrokken. Ook Mike Hezemans is op intermediates gestart.

Dat intermediates de goeie keuze was, bleek na een dik halfuur, toen de piste begon te drogen. Dan zijn de Maserati's komen opzetten en zijn de Astons beginnen wegdeemsteren.

Bij GLPK bleek de intermediate-Pirelli niet te werken, op de Maserati's wel. Pas tijdens de allerlaatste pitstop, toen het echt wel hard regende, hebben ze bij Vitaphone full wets gemonteerd. De rest van de race reden ze op slicks of intermediates.

Old 01-08-2005, 20:42
936lover 936lover is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by strepper
Bij GLPK heb ik ook wel mijn bedenkingen in de Belcar en meer ivm met de 24 uur.
Ik moet zeggen dat de Viper tijdens zijn eerste stint toch wel lang buiten blijft. Volgens mij is daar ook iets aan de hand.
Bedenkingen?? Eén van de sensors aangebracht door de FIA meet de onderdruk in de Airbox. Die onderduk kan er alleen maar komen als de motor in toeren wordt gejaagd en aan de ingang van de airbox een restrictor zit. Haal die restrictor weg , en er is een ZEER merkbare vermindering van de onderdruk in de airbox. Gevolg: meer lucht voor de motor, meer vermogen!!!
Eén keer de stekker vergeten, ok, twee keer.... Verhaal van de ezel....!!! Leg dat maar eens uit aan je sponsor...!!!

Viper en belcar. Mij is al opgevallen dat de laatste belcar races de controles om te lachen zijn, vb :"gesloten wagenpark in de box" hahahahaha!!!

In de belcar blijft de viper de "vette" moeiteloos volgen en in spa (fia gt) kwam er geen viper ook nog maar in de buurt.

Zou nie slecht zijn dat die viper is binnenste buiten gekeerd werd, of is het Paul Kumpen ( RACB lid) die dit tegenhoud???
Reply With Quote
Old 01-08-2005, 20:49
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by 936lover
Viper en belcar. Mij is al opgevallen dat de laatste belcar races de controles om te lachen zijn, vb :"gesloten wagenpark in de box" hahahahaha!!!
der is wel meer te lachen in de belcar, denk maar aan de naar achter schijnende witte lichtjes op de nummers tijdens de eurorace. Als ik als toeschouwer dat puntje van het reglement al ken waarom de technische controle dan niet.

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules