|
|
||||
|
||||
Vraag 13 en 14
De nieuwe vragen zijn NIET van de poes, maar het moet niet ALTIJD doodsimpel zijn eh. En er zijn heel wat punten te verdienen, namelijk 40 per goed antwoord!
Vraag 13 : [list=1][*]Wie is deze onfortuinlijke piloot?[*]Wie waren zijn teammaats ? (20 punten per goed antwoord)[*]Welke wagen is dit?[*]Welke race is dit?[*]Welk jaar is dit?[/list=1] Vraag 14 : [list=1][*]Wie is deze piloot?[*]Wie is zijn co-piloot?[*]Welke wagen is dit?[*]Welke rally is dit (naam + jaar)? (20 punten per goed antwoord)[*]Wat was het resultaat voor dit team?[/list=1] Good luck! Last edited by Sennake; 19-03-2003 at 12:42. |
|
||||
|
||||
oei, moeilijke vragen tijdens de examens. kzal dan maar mijn prioriteiten moeten stellen. nu het ene, het andere in september (if you know what i mean )
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar dat wagens die door Leyton house worden gesponsord, voor spectaculaire beelden zorgen... Herinner mij ene Mauricio Gugelmin die in Paul Ricard een keer het startveld van de F1 van ne meter of 3 boven den tarmac ging bekijken
|
|
||||
|
||||
Zopas hebben de Le Mans Paddockers beslist om niet morgen, maar wel vandaag, zondag te vertrekken naar Le Mans, om s' nachts te rijden en zo de files te vermijden.
Hierdoor ben ik in de onmogelijkheid om de oplossingen en de nieuwe vragen van de quiz nog te posten en schuift alles 2 weken op. Dan gaan we weer gewoon door. Tot binnen 2 weken! |
|
||||
|
||||
brain needs rest
|
||||
|
||||
Quiz stilgevallen?
|
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat ze gewoon nog een GP'tje overslaan, maar ik blijf wel zeer benieuwd naar de laatste stand.
jan |
|
||||
|
||||
Ja sorry he. Dat ligt een beetje aan mij.
Heb geen vragen naar Sennnake gestuurd. |
|
||||
|
||||
Geeft niet, ik ben een tolerant mens
jan |
|
||||
|
||||
Ge moet u ook niet haasten hoor Werner, ik vrees namelijk dat ik heel slecht zal scoren op de laatste vragen...
|
||||
|
||||
Ik ben kontent dat jij zo bevreesd bent Bart
jan |
|
||||
|
||||
't Was maar een vraag, bij mij zullen de antwoorden ook niet direct de goede oplossingen zijn, vrees ik
|
|
||||
|
||||
Sennake en Werner, volgens mij is het duidelijk, wij wachten gespannen op de uitslag
jan |
|
||||
|
||||
Die eerste is echt wel spek naar mijn bek. Heb daarna die onfortuinlijke piloot nog dikwijls mogen bewonderen...
|
|
||||
|
||||
Nog altijd "motor silence" ??
jan |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|