|
|
|||
|
|||
Nieuwigheden algemeen
Wat ik mis is een thread,waar we nieuwe modellen die uitgekomen zijn of gaan uitkomen kunnen posten,en elkaar op de hoogte kunnen houden wat er nieuw is op de modelbouwmarkt.
|
|
||||
|
||||
Goed idee. Die thread zouden we dan misschien kunnen onderverdelen per merk van fabrikant, of gewoon alfabetisch een lijstje bijhouden in de eerste post met een link naar de betreffende post rond de kit? Dan moeten we wel een bepaalde afspraak rond de naamgeving aanhouden.
Dat kan er misschien nog tussen geperst worden door de heren moderators tegen dat het nieuwe forum-layout online wordt gezet? Waarvoor eeuwige en onvoorwaardelijke dank
|
||||
|
||||
Dat kunnen we zeker doen. In de categorie algemeen kan er dan per merk een aparte thread gestart worden.
Voor eeuwige dankbaarheid doen we veel, nietwaar. |
|
||||
|
||||
zeer goed idee
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
goed idee, vanaf dat ik nieuws heb kan ik dat posten, en ik heb al nieuws ivm de domino collectie :d
|
|
||||
|
||||
@Werner
Waarvoor dacht ge dat ik een 1/12 racezetel zocht ... Ik heb wel de gewone transkit. Ik heb ondertussen ook al hun 360 N-GT transkit in huis. Wel spijtig dat er niks van uitleg in de doos zit. Last edited by Pat; 19-02-2006 at 04:18. |
|
||||
|
||||
Voor de 'casters' onder ons ...
Heb net de nieuwe kneedbare silicone van Vosschemie geprobeerd ... SUPER!
Het goedje is gewoon met de hand te kneden, kleeft niet, laat geen sporen na en is uitgehard in ... 5 minuten (waar gietsilicone ongeveer 24 uur nodig heeft). Ook minpunten? Ja, de elasticiteit is zeer beperkt en een geringere scheurvastheid, maar voor simpele castings mag dat geen punt zijn! Referentie is Neukasil SN 2731 (A+B) en is per kilo te krijgen.
|
|||
|
|||
waarvoor gebruik je dat spul?.Wat kost het de kilo?Waar is dit te verkrijgen?
|
|
|||
|
|||
tenzij we het niet over hetzelfde hebben, bestaat dat spul al minstens 20 jaar !
Oeps , nu voel ik me plots Hééél OUD |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan het krijgen bij Vosschemie verdelers ... even op hun website kijken, want in de buurt van Beringen heb ik geen idee. www.vosschemie.be is the place to be. Ik heb 50 Euro betaald voor 2 kilo (een kilo van iedere component), dus eigenlijk nog niet zo duur, maar met 1 kilo kom je waarschijnlijk gans je leven toe ...
|
||||
|
||||
Quote:
555 |
|
||||
|
||||
Er zijn er nog 2 te krijgen
|