|
|
||||
|
||||
Martini Porsche 935/78 Moby Dick BLACK!?
Hallo,
Heeft iemand een idee of de BLACK Martini Porsche 935/78 (moby Dick dus) heeft bestaan in werkelijkheid. Ik kan er namelijk nergens foto's van vinden. (Alleen de boxart) Ik heb wel de decals maar twijfel over het bestaan van deze wagen. Wie weet raad...? Alvast bedankt mannen, Groet Maurits
|
||||
|
||||
Enig idee welke race deze gereden zou hebben?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Deze wagen heeft volgens een Porsche kenner nooit in het echt bestaan toch niet in het zwart.
|
|
||||
|
||||
Toch wil ik 'm bouwen vrees ik. Gaaf met van die goudkleurige BBS discs op de velgen, wat vinden jullie?
|
||||
|
||||
Quote:
Maar laat dat je niet tegenhouden om een zwarte Moby Dick te bouwen hoor. Alleen, foto's ga je er echt niet van vinden Last edited by Sennake; 26-05-2011 at 21:21. |
|
||||
|
||||
Ik dacht het ook al, omdat het i.d.d. #43 betreft op de doos.
Maar waarom kwam Tamiya destijds op het idee om een zwarte uitvoering uit te brengen?
|
||||
|
||||
Tamiya? Is dit een Tamiya bouwdoos? Op de boxart zie ik geen merk staan, en ik ken de bouwdoos ook niet, dus als er ergens Tamiya op vermeld staat ben ik al even verbaasd over de fabricant van de bouwdoos als over het onderwerp zelf...
Ik dacht namelijk een volledig overzicht van alle Tamiya bouwdozen op mijn website bijeen gezocht te hebben... |
|
||||
|
||||
Dit is geen model van Tamiya ,maar wel van NITTO KAGAKU.
Deze firma heeft in het verleden nog mooie wagens uitgebracht op diverse schalen,zoals op 1/28 een Porsche 934 dacht ik,op 1/24 een lotus europa,op 1/16 een Honda civic enz.De ze info kan je terug vinden als je NITTO KAGAKU ingeeft bij google.Op ebay zijn er nog diverse kits van dit merk te koop. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal het echt nooit meer doen ik zweer het, echt niet, echt niet en ech...
Jim Hall is Chaparral Last edited by Mech@niC; 27-05-2011 at 07:01. |
|
||||
|
||||
Ik zou deze wagen toch maken in het zwart.Ik denk dat die heel mooi gaat worden en al bestaat hij in het echt niet,hij zal wel mooier ogen dan de witte,wit is ook maar wit.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Allemaal bedankt! Deze thread kan op slot.
Jim Hall is Chaparral Last edited by Mech@niC; 27-05-2011 at 11:12. |
|
||||
|
||||
Op slot? Gij goe, gij! Nu verwachten we toch wel een WIP-thread hoor Dat kan in deze thread perfect
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar eerst nog een 3 tal andere wagens afmaken welke ik nu onderhanden heb.
|
||||
|
||||
Ziet er alvast een zeer mooie uit. Zou ik ook wel in mijn to do pile willen hebben of ik moet mij een dubbele tamiya kopen. Ben nogal fan van deze auto.
Lesley |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|