|
|
||||
|
||||
Welke 1/18 modellen uit Belgische kampioenschappen?
Welke 1:18 modellen bestaan er die ooit in een Belgisch kampioenschap gereden hebben?
Dit zijn ze volgens mij: 1:18 Ut Models Bmw 320i 24 uur Spa Francorchamps 1996 1:18 Bmw dealer/Minichamps Bmw M3 E30 24 uur Spa Francorchamps 1992 1:18 AutoArt Porsche 911 Gt3 RSR 24 uur Zolder 1996 1:18 AutoArt Viper Competition (origineel AutoArt Viper maar bewerkt door het Rudolph Racing Team in beperkte oplage) Foto's; www.ebay.be Bestaan er nog? Last edited by Steve; 19-12-2007 at 01:25. |
|
||||
|
||||
Is die Rudolph Racing Viper nog te krijgen, zo ja, waar aub?
Op hun site vind ik er niets over terug... |
|
||||
|
||||
Stond toen wel op de website, was vlug uitverkocht.
Ik heb er ččntje kunnen kopen. |
|
||||
|
||||
Zijn er hier mensen die geintresseerd zijn in de AutoArt Viper van Rudolph Racing? Zou er eventueel nog kunnen aanraken, maar moet genoeg betsellingen bij elkaar krijgen. Prijs zou ongeveer 125 euro zijn.
|
|
||||
|
||||
Komaan jongens en meisjes, massaal inschrijven
|
|
||||
|
||||
Die wagen is overigs niet bewerkt door het Rudolph team maar zijn gemaakt bij AutoArt zelf
Ik heb het "bouw" proces zelf gevolgd via een ander forum |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar AutoArt moet wel zijn akkoord geven om deze modellen op de markt te brengen... |
|
||||
|
||||
Heb vandaag contact gehad met de invoerder, dit zei hij;
"Hoi Steve, Gisteren bevestiging gekregen dat het in principe moet lukken om een paar modellen geleverd te krijgen. Alleen lukt dit niet meer voor 125 euro..... de prijzen zijn verhoogd waardoor het model nu 150 euro zou moeten kosten....." Dit zijn geen normale prijzen meer voor een 1/18 model, dus waarschijnlijk ga ik de hele zaak afblazen... |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|