|
|
||||
|
||||
Eran Day 07/10
Ik vond het laatste uurtje vorige sessie een succes .
Wie loopt er reeds driftig voor deze keer ? Always Sideways |
|
||||
|
||||
Ik kijk er al weer driftig naar uit, hoewel ik zelf niet ga driften!
|
||||
|
||||
Ik zal aan jullie denken vanuit Kroatie....
Race-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Ik vond het drift-uurtje ook een mega-succes! Wat een lol!
Heb wel de achteras-rubbers van de Beemer eruit liggen... Misschien toch wat te hevig geweest! Als alles goed gaat, ben ik er ook weer bij! En als alles meezit met een 2500cc onder het kapke! Edit: Kan helaas geen verlof krijgen...
http://www.ringracing.nl Last edited by E30 Racing; 19-09-2005 at 21:26. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
ik zal er ook nog eens bijzijn tussen 5 en 6.
oefenen voor 3 dec. Andy. zullen er dan veel voortrekkers zijn op 3 dec, zijn er al ingeschreven. Ik wil niet alleen zijn als voortrekker, als je begrijpt wat ik bedoel. mvg Yves |
|
|||
|
|||
Normaal gezien heb ik de 7de verlof, dus als toeschouwer zal ik er dan ook bij zijn.
(Kom ik misschien ne bijna buurman nog tegen) |
|
||||
|
||||
@ Rappe 106
Of je alleen bent , als voortrekker , of niet Je maakt het spektakel er alleen maar groter op ! Maar ik begrijp wat je bedoelt . We verwachten dat leuke 106je wel hé . . . |
|
||||
|
||||
Quote:
en anders zet uw versnellingsbak andersom, 5 vitessen achteruit, dan heb je ook een achtertrekker
|
||||
|
||||
En dan nog geel spuiten, Hyster 2.5 op de zijkant schrijven en een hydraulische vork aan de koffer vastmaken. dan denk ik toch de snelste achterwiel aangedreven vorkheftruck van de wereld te hebben.
Ik doe zeker mee. alleen moest er voor die dag een vrachtwagen overuit rijden, dan zou ik het wel eens niet kunnen halen. anders met m'n Peugeot partner 1.9 D. die is ook niet bepaald onderstuurd. tot de 7ste groeten Yves PS: @M-jo: Merci |
|
||||
|
||||
'k zal er niet bij zijn : ZTC in Spa en Alfa 159 launch-days .
|
|
||||
|
||||
olaf commijs en ik zullen er zijn voor instructie en wat dingen proberen voor 4de ronde Belgium Drift Series op Speedway Warneton op 8/9 oktober a.s en natuurlijk een beetje indriften voor 3 december Eran Drift Challenge
|
|
||||
|
||||
We zullen er ook zijn met onze Volvokes.
En nu ga ik de eerste linkse ne keer tegoei driften. 't Ga in ieder geval weer plezant worden. See ya in Zolder. |
|
||||
|
||||
Mannen (en vrouwen, wil zeker niet de sexist uithangen! ),
Het weer vrijdag ziet er alvast goed uit! Volle zon en maar liefst 21°C! Dat zie ik wel zitten! Dus, mijn waarde mede-Eranners, tot vrijdag!
|
||||
|
||||
het weer ziet er inderdaad goed uit.
We hebben weeral een 25-tal nieuwe deelnemers. Ook de driftschool zal weer op volle toeren draaien. En ook al wordt er een Nationale staking aangekondigd op vrijdag, wij werken toch
|