|
|
|||
|
|||
racing show
Wanneer is er nog eens een racing show? Er zou dit weekend een in Luxemburg zijn, maar weet niet of dit in Belgie is. Weet iemand er iets meer over? Graag ook meer info over andere racing shows, mag in heel europa zijn.
|
|
||||
|
||||
Re: racing show
Quote:
|
|
||||
|
||||
Re: racing show
Quote:
http://www.euro-racing-show.com/ Ik ga er morgen naar toe |
|
|||
|
|||
Re: Re: racing show
Bedankt, ik ga zondag, lijkt me de moeite.
|
|
|||
|
|||
A+ organiseert een Racing show in Brussel Expo op 19,20,21 March 2004
Last edited by a+racingproject; 07-01-2004 at 23:15. |
|
||||
|
||||
In Januari ( t wekend van de 17e gelof ik) is in de MECC in Maastricht ook eentje .
|
|
||||
|
||||
zal het de moeite zijn of zal dat weer allemaal comerciele tuning zijn ???
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik ben vorig jaar in de Mecc geweest en ik vondt het toch nog beter dan Luxemburg van over een paar weken .
Naar Maastricht ga ik zeker terug dit jaar . |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
De editie van 2003 was goed en slecht te noemen. Tuning viel vorig goed mee, niet al teveel..........alhoewel het voor 2004 weleens meer kon zijn, helaas....... De live action arena had een geweldig succes kunnen worden, ware het niet dat er enkele grove fouten waren op het gebied van organisatie en veiligheid. De kwaltiteit van de exposanten was redelijk goed te noemen, het waren er echter niet zoveel............. Tja, dan de toegangsprijs. Die was in verhouding veel te hoog voor het gebodene. Dat laatste is mijn mijn mening. Of de show daadwerkelijk doorgaat? Tja een van de werkmaatshappijen van Race&Rally heeft als status op dit moment "surseance van betaling" Of dat van invloed is op show 2004 weet ik niet, tis wel een punt om in de gaten te houden
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Seg, Buurman...
'Twas dan ook in Maastricht hé... Ze hadden het beter een paar kilometer verder gedaan, zonder die arena... enkel klassebakken in onze showroom... (alhoewel, die staan er al , en meer dan zomaar eentje ), maar ja, MECC doet zijn best, tuning is nu (jammer genoeg) "in" , en we zullen er (evenzo "Jammer genoeg") moeten mee leren leven... cfr Essen, cfr nog zo vele anderen.. RACING show is TUNING show geworden ... waar hadden we dat nog gehoord ??? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hmmmmmmm, Race & Rally was pas voor de eerste keer in 2003, die grandioos geflopte show in 2002 was van een andere organisator. Wat betreft Speed & Design kan ik geen oordeel vellen, nooit geweest...........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Dan moet je in de eerste plaats "jezelf" niet meer Racing en Tunig Show gaan noemen, maar dan moet je de eerste drie woorden gaan omkeren... Dat is al een eerste stap. Daarbovenop komt dan nog eens de vorm van uitstraling en publiciteit die een organisator wil... Het bewijs is geleverd : in België dan nog wel : uitstraling (op niveau) en "eigen promotie" (onder niveau) gaan niet samen.. jammer, maar helaas. En zo doe je "iets" kapot, zonder dat je er alvast zelf fier mag op zijn...
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|