|
|
||||
|
||||
To build list 2016
Hallo iedereen,
Ik heb een weekje geleden een lijstje gemaakt van de modellen die ik volgend jaar zou willen bouwen. Natuurlijk maakte het me curieus, van wat jullie plannen voor 2016 zijn. Dus post gerust jullie lijstjes. Ik ben eens benieuwd. Hier is alvast mijn lijst: - 1/20 FW14B duobuild Studio27 - 1/20 Lotus 88 Ebbro - 1/20 Williams FW11 Tamiya - 1/20 Ferrari 312T4 MFH - 1/12 Ferrari 312T - 1/20 Mclaren MP4/8 - 1/20 Lotus 98T - 1/24 Toyota Hiace Bangbus Ok. Mijn lijstje lijkt heel ambitieus, maar als ik er een stuk of 8 kan maken, dan ben ik al heel content
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 25-04-2016 at 18:02. |
|
|||
|
|||
Meestal pak ik op het moment zelf een model uit de kast dat me dan aanspreekt, maar als ik er dan toch een paar moet (mag) oplijsten:
- Mclaren MP4/4 van Tamiya - Mclaren MP4/8 van Tamiya - BMW 3.5CSL van Arii - Mclaren MP4/30 van Ebbro (als die ooit uitkomt in 2016... - Lotus 97T van Fujimi Zoals gezegd, wellicht koop ik binnen dit en 2-3 maand weer een doos bij waar ik dan meteen aan begin, maarja, in de schwung van het moment bouw je het best zeker?
|
||||
|
||||
Ik zou graag de volgende kits klaar willen hebben:
- 1/48 Republic F-105G Thunderchief, Revell (op de werkbank) - 1/48 English Electric Lightning F3, Airfix (op de werkbank) - 1/24 Chaparral 2E Can-Am, Fisher Model & Pattern - 1/24 Ferrari 512BB Le Mans 1978, Studio27 - 1/24 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo-2 DTM, Fujimi (op de werkbank) (maar ja 'willen' is iets anders dan daadwerkelijk finishen natuurlijk)
Jim Hall is Chaparral Last edited by Mech@niC; 14-12-2015 at 22:05. |
|
||||
|
||||
En ik?
Ik zal al blij zijn als er 1 of 2 afgeraken
|
||||
|
||||
Dat is dus precies wat ik bedoel....
|
||||
|
||||
2015 ook goed? Deze is inmiddels uit Al heb ik 'm nog niet in Europa in de winkel gezien....
zie bijvoorbeeld http://www.1999.co.jp/eng/10347735
|
||||
|
||||
1 model afwerken (Scharnhorst), én we doen eens gek. Er nog eentje volledig volledig afwerken!
|
|
||||
|
||||
Tuin afwerken, badkamer renoveren, plafond vernieuwen, etc..
Met andere woorden, de modelbouwspullen werden even op zolder gestockeerd en zullen er de eerstkomende tijd ook niet van af komen. Eerst maar eens verder doen aan het huis |
|
||||
|
||||
908/3 op 1/43 van Starter (kit als basis voor scratch build full open), of ...
959 Paris Dakar (full open - scratch build) Eentje die nog moet als beurs model is de Miller 1927 op 1/43, wanr de vorige is volledig gesneuveld op een beurs.
|
||||
|
||||
Eerst maar de volgende kits nog afmaken:
- 1/20 Fujimi Ferrari 641/2 (wacht op nieuwe decals) - 1/24 Fujimi McLaren F1 GTR (uit de groepsbouw) - 1/35 Willys jeep en daarna? Geen concrete plannen, maar ik neig naar de volgende: - 1/24 Skoda Fabia S2000 met gedeeltelijk eigen decals die ik al aan het tekenen ben. - 1/24 Jaguar XJR14 (Studio27)
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
again??
|
||||
|
||||
Nee hoor, heb het even gehad met het modelbouw wereldje momenteel.
Ik zie wel wanneer ik er nog eens aan toe kom. Grootste deel is al verkocht behalve het materiaal. Die laat ik (voorlopig) nog even op zolder staan. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer...
|
||||
|
||||
Even alles eens op een rijtje gezet... Mijn doelen voor dit jaar zijn eenvoudig. Eerst en vooral enkele modellen afwerken en online plaatsen (Toyota Gt86, BMW 323i rally, Mitsubishi Lancer evo X) en terug naar mijn oude liefde: Cars-modellen... Benieuwd wat me gaat lukken...
|