|
|
||||
|
||||
*** Condroz Rally - de foto's ***
Een paar foto's van de shakedown:
|
||||
|
||||
Een paar fotootjes van in het wagenpark.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ben gisteren ook "even" langs geweest bij de Condroz. Een voorproefje van de foto's vind je hieronder. De rest is te vinden op www.rallyfotos.nl
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mijn foto's staan online op www.rallyfoto.be.
Neuville aan de finish in Strée: Casier in dezelfde bocht: Bertrand Grooten ontdekt dat de finish van Clavier nog minder grip biedt: De Impreza 555, voordat Bruyneel hem op z'n dak legde: De nieuwe Gr.N kampioen, hier in beeld met de drank die dit weekend iets te nadrukkelijk aanwezig was: Vanwijnsberghe: Anthony Martin in Strée: Yves Matton, die voor zijn Citroënperiode naam maakte door in deze bocht overkop te gaan met een Ford Sierra, in navolging van Lietaer, Milissen en Vandewauwer (toevallig ook allemaal met een Sierra). Loix zaterdagavond in Marchin:
|
||||
|
||||
Zie ginds komt de stoomboot
Duez in Marneffe: Van Parijs in Lavoir: Hans Weijs: Stilvallen en bergop starten, niet makkelijk.
|
|||
|
|||
Mooie foto's weeral !!
Die smalle bergop is juist voor de bekende jump denk ik ? |
|
||||
|
||||
Ja.
|
||||
|
||||
Weer heel mooie foto's Juha.
Die fotografie doe je die als bijberoep of als hobby? Ik ben er zeker van dat menig beroepsfotograaf nog iets van je kan leren. Al heb je een duur toestel,je moet er nog altijd foto's mee kunnen maken. Als ik soms de foto's bekijk denk ik ,eerstdaags rijden ze hem nog eens overhoop,zo schrikwekkend komen de wagens op u af,ik weet wel een goede telelens?? Doe zo verder en nogmaals proficiat. |
|
||||
|
||||
Allemaal heel mooie foto's
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Schoon foto's allemaal.
Ik denk dat ik de volgende keer ook maar is op de eerste dag van de rally ga. Nu was ik zondag geweest en waren er al velen uitgevallen. Mijn foto's staan ook online. KLIK SS12 Wanze SS14 Vierset SS16 Lavoir |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|