|
|
||||
|
||||
Peugeot 307 WRC - Tamiya - 1/24
Daar ik toch bezig was met rood te airbrushen heb ik maar even voort gedaan en deze erbij gepakt.
Ga hem wederom gewoon out of the box bouwen , heb er enkel marlboro decals bijgekocht. |
|
||||
|
||||
Ook hier al een klein stapje vooruit gezet.
Onder het motto "er zat toch al rood in mijn airbrush :-) " |
|
||||
|
||||
Mooi modelleke, deze wil ik ook nog wel eens bouwen.
Maar k wil er zoveel bouwen Deze ga k zeker volgen |
|
||||
|
||||
Weer even kunnen voortdoen. Na alle andere onderdelen geairbrusht te hebben heb ik nog maar een beetje voortgedaan met de decals. De grootste staan er allemaal netjes op. Enkel nog een paar kleinere sponserdecals.
Last edited by Dragonfly; 06-02-2009 at 21:13. |
|
||||
|
||||
Ziet er al leuk uit. Keep up the good work!
|
|
||||
|
||||
Die Marlborodecals maken hem wel veel mooier dan de blokjes. Nice done !
|
||||
|
||||
Ik ben ook zo geen "blokjes"-liefhebber, geef mij maar de gewone sponsornamen en -logo's, dat is veel mooier.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat gedoe met die blokjes en streepjes vind ik ook maar niks. Niks zo mooi als het originele, zeg ik altijd. Goed bezig hier, trouwens. Ziet er proper uit!
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit! Maar ik heb wel een vraagje; hoort er niet een rode bies te lopen door het witte gedeelte zoals hieronder te zien?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Marlboro moet hoger ook.
|
|
||||
|
||||
Jammer genoeg klopt dit. Heb het een beetje te laat gezien maar zal er wel iets op vinden. Vermoedelijk ga ik opzoek naar rode decals om zo een lijn te vormen.
Over de hoogte van de marlboro is te discuteren. Heb verschillende foto's gezien alsook de handleiding die bij de decals zitten en het is over verschillend .... |
|
||||
|
||||
Quote:
|