|
|
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Audi Sport Quattro - Monte Carlo 1985 - Röhrl/Geistdörfer - Scale Production - 1/24
Op 8 mei 2011 ben ik eraan begonnen, vandaag 20 juni is de Audi klaar. Een zestal weken werk dus. En daarmee is ook mijn model voor de maand juni afgewerkt. We zitten op schema
De beschrijving van de bouw staat in de WIP-thread, die je hier nog eens kan nakijken als je zin hebt. Foto's van het afgewerkte model was ik je nog wel schuldig; die komen er nu dus aan. Enjoy! Last edited by Sennake; 20-06-2011 at 10:29. |
|
||||
|
||||
En nog eens 5 foto's, vanuit een lager standpunt:
|
|
||||
|
||||
Vragen, commentaar, opmerkingen? Laat maar komen
|
|
||||
|
||||
Ja Guy, Dat ziet er weer fantastisch uit.
Lesley |
|
||||
|
||||
Zalige machine hoor. Erg mooi. Je thread zal voor velen bruikbaar zijn als ze de hunnen willen bouwen en een goed resultaat willen bekomen.
Proficiat !!
|
||||
|
||||
Bloedmooi.
|
||||
|
||||
Hey Guy,
De eerste Audi van de Paddock is een feit hé. Heb zeer aandachtig de build gevolgd, oplettend naar eventuele probleempjes bij deze kit, maar dat blijkt dus goed mee te vallen. Met jouw tips komt dat hier ook wel goed, hoop ik. Ook het volgen van je manier van bouwen was zeer de moeite en het eindresultaat is er dan ook naar. Zeer strakke Audi, tot in de puntjes afgewerkt. Ook de rijhoogte zit dus meer dan goed. Alhoewel ik hier zelf toch een beetje van de werkelijkheid zou willen afwijken bij de mijne. Maar dat is persoonlijke keuze, hé. Opmerkingen? Misschien één kleintje. De wielen zouden misschien nog een beetje behandeld kunnen worden met smoke voor wat diepte? Enfin, ge ziet maar. Voor de rest alleen maar lof hé maat. Grts, Guido
|
||||
|
||||
Nou Guy,
Het is weer een mooie groep B wagen geworden. PROFICIAT Ik vind, tot tegenstelling van Guido, de rijhoogte dus wel goed. Namelijk zeer realistisch. (voorover hangend en mooi hoog op de pootjes) Maar dat neemt niet weg dat een ieder dit naar zijn eigen smaak mag aanpassen natuurlijk! . Dus we kunnen nog meer van deze Audi's in de toekomst verwachten? (met die van Tim inbegrepen dan zeker)
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik dacht een stuk of 10, als ik me niet vergis.
|
||||
|
||||
O, een leuk groepke word da.
|