|
|
||||
|
||||
WK 2010 - C.Loeb - Citroën C4 WRC - Heller 1/24
Heller doet het beter en beter met hun nieuwste kits. Zo ook deze... Enkel de ophanging moest wat verlaagd worden. De rest stak goed in elkaar al ontbrak wel een decal (lage zonneband) en de folie op de ramen...
Voor de rest, easy building... En die stappen vind je hier. De eindfoto's: Grtzzz
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 18-11-2012 at 01:44. |
|
||||
|
||||
Die folie maakt het af. Knap werk!
|
||||
|
||||
Absoluut een fantastisch model geworden. Op de fotos lijkt het alsof de panel lines soms wat te zwaar zijn, maar ik wil de citroen eerst eens in het echt zien...
|
|
||||
|
||||
Ik breng hem in december eens mee... Maar de lines zijn ook voor mij wat te dik hoor. Ik ga een andere manier moeten zoeken (of ander materiaal).
|
||||
|
||||
Prachtig.
|
||||
|
||||
Mooi gedaan! Nette C4 hoor
|
||||
|
||||
Super gewoonweg
Een van de weinige C4 dat een mens wel graag tentoonstelt Mooi werk
WIP: Toyota Celica ST165 TTE C.Sainz L.Moya San Remo rally 1990 BMW M1 rally Groep B - B. Beguin - Tour de Corse '83 Coming up build: - Audi quattro A1 - Audi quattro sport (restauratie) - Audi quattro S1 |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|