|
|
||||
|
||||
Vraag 1 en 2
Moeilijkheidsgraad : 1 Punten per goed antwoord : 1 En we zijn weer vertrokken! Absoluut geen moeilijke vragen om mee te beginnen, kwestie van jullie niet direct de zolder op te jagen op zoek naar oude tijdschriften. Ook nog geen photoshop-bewerkingen in dit niveau. In ้้n woord : spotgemakkelijk dus! Succes! Vraag 1 :
Tip : Vraag 2 :
Tip : Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@telenet.be op de slotdag van de 24 uur van Dubai om 12.00 uur Belgische tijd, op 13 januari 2007. En vooral : veel succes aan iedereen!!!! Last edited by Sennake; 14-01-2007 at 13:23. |
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zijn ingestuurd. Ik vraag me alleen af wat dat vrouwmens met de vraag te maken heeft.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn antwoorden gaan er ook aankomen. We gaan er weer aan beginnen, joepie !! |
|
||||
|
||||
Euhm.... De tips zijn gewoon artistiek verantwoord.
|
|
||||
|
||||
Kan ik de tip in een groter formaat zijn aub?
|
||||
|
||||
Oeioei, aan geslachtsverandering aan het denken Raceboy?
|
|
||||
|
||||
De gemeenteraad was zwaarder dan ik dacht
|
||||
|
||||
Niet vergeten!!!
Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@telenet.be op de slotdag van de 24 uur van Dubai om 12.00 uur Belgische tijd, op 13 januari 2007. |
|
||||
|
||||
Ik heb zojuist men antwoorden gemaild maar ben niet zeker of ze verzonden zijn. Kun je eventjes bevestigen Guy?
|
||||
|
||||
Ik kan bevestigen dat ze NIET verzonden zijn.
|
|
||||
|
||||
Nu normaal wel
|
||||
|
||||
Ook van mij zou je de antwoorden gehad moeten hebben. Ik vind mezelf echter nog niet terug in het overzicht van de deelnemers.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|