|
|
||||
|
||||
Euro Scale Modelling - 24 november 2007 - Nieuwegein (NL)
Zoals reeds eerder aangegeven, zullen we ook dit jaar weer met een De Paddock Modelbouw delegatie naar Euro Scale Modelling, de IPMS NL Nationals, gaan.
En wat we vorig jaar al aangekaart hadden, dit jaar zullen we eens met een clubstand gaan deelnemen. Zien wat dat geeft. De reservering van de nodige meters is reeds enkele dagen geleden de deur uitgestuurd en de bevestiging dat we welkom zijn met een stand is binnen. (ze weten ginder weer niet wat ze in huis halen ) Details zoals wie gaat met welke modellen, wie neemt wat mee, wie gaat er rijden enz. volgen later nog. Dit bericht alvast om jullie agenda's te blokkeren voor dan. De link voor meer info: http://www.ipms.nl/nats/hoofdpagina-full-text.html |
|
||||
|
||||
ik ga mee (ook al moet ik later bevestigen) en zal ook rijden.
Overzicht van (wedstrijd)modellen volgt later nog. |
|
||||
|
||||
Ik ga ook mee.
|
||||
|
||||
Ik wil ook mee!
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik ook eens mee ga...
|
|
||||
|
||||
Gij moogt enkel mee als ge onderweg trakteert op 7 halve kippen, 7 frieten, 2 maďskolven en 1,5l cola.
Ok, staan al op de lijst: - Guido - Gulfie - Dominique - HHugo - Sennake |
|
||||
|
||||
Wat zal het thema van dit jaar worden? 'De vod' van vorig jaar doet nog altijd dienst ...
|
|
|||
|
|||
Quote:
't zal ne last minute worden denk ik In ieder geval voor dergelijke hilarische tripjes ben ik altijd te vinden
|
||||
|
||||
Awel, ik wil ook wel eens zo'n hilarisch tripje meemaken, als er niks onverwachts tussen komt, gaat den deze ook mee.
|
||||
|
||||
Ik wil ook wel meegaan, dus indien alles goed verloopt, ben ik ook van de partij!
Tom |
|
||||
|
||||
Ondertussen is er achter de schermen nog een en ander geregeld en dat heeft het volgende resultaat gegeven.
We worden als De Paddock Modelbouw verwacht in Nieuwegein met een clubstand van 8 meter, inclusief electr. Dit geeft recht op 8 gratis entrees voor de clubleden die de stand bemannen. Sennake en ikzelf hebben daarbuiten ook gratis toegang omdat we deel uit maken van de jury. Dat wil dus zeggen dat er voor de volgende leden, die hier of tijdens de vergadering bevestigd hebben, een gratis toegang aan vast zit: - Guido - Sennake - Gulfie - Nismo - BS Models - Petter - Dominique - HHugo - Tom21 - Carlos Het enige wat we vragen is dat jullie je modellen en andere tuchel meebrengen, de stand mee bemannen en voor een happy noot zorgen en dit zowel onderweg als ter plaatse. De laatste details, hoe laat, wie, wat en waar, zullen we regelen tijdens de vergadering van de 16de november 2007. Voor het overige zal ik instaan voor de veiligheid, I. |
|
||||
|
||||
Ah heb jij dan ook een diploma van veiligheidscoördinator / Preventieadviseur??
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ja Joerie...
|