![]() |
Was it so clear then?
haha, briljant :D |
die rondjes van schmidt waar ze Clarcksons rond rijdt zullen volgens mij wel niet op het scherp van de snee geweest zijn ze. en haar 15.000 rondjes zullen ook wel een voordeel geweest zijn. niettemin: ze heeft hem toch maar mooi een poepje laten ruiken :D
|
Die ronden dat ze Clarkson de weg toonden waren héél trage ronden. Dat ze 40 sec sneller is dan Clarkson is niet meer dan logisch als ze er al van kindsbeen af rondcrosst. Desondanks een sterke prestatie. En eindelijk hebben we eens iemand die Clarkson zwaar durft riposteren en het dan nog waar maakt op de baan ook. :D :cool:
|
haar reaktie toen ze een trage voorligger net had gepasseerd was fantastisch :D ...
|
Sabine Schmidt :worship:
|
Quote:
Quote:
Jochen |
ze heeft eerst Clarkson wa rondgereden op de ring, omdat hij er totaal geen ervaring had. toen hij uiteindelijk zijn rondje onder de 10 minuten had (9'59), heeft zij ook een rondje (of meer, ze hebben er alleszinds maar 1 getoond...) alleen gereden, en dan heeft ze der wel alles uitgehaald wat er in zat...
|
Het slechte nieuws is dat er vanavond om 21.00 uur geen top gear op bbc 2 is, het goede nieuws is dat er om 00.30 een top gear ring special is :-)
helaas een kleine edit nodig, het is blijkbaar de heruitzending van verleden week :-( het zag er nochtans goed uit op teletekst :-) |
Quote:
Thx |
Nimo codec pack downloaden ergens.
|
Laurent, thx voor de tip.
Heb via google duizenden "nimo codec packs" gevonden en heb er een van geïnstalleerd maar kan deze aflv. nog steeds niet bekijken (enkel geluid) :frusty: Heb die aflevering dan eens door GSpot gesleurd en krijg volgende melding : "Some of the streams in this movie are in an unsupported format" :confused: Heeft nog iemand problemen om de aflv. van 21 Nov te bekijken? Wat nu ...? |
Wie is die testrijder eigenlijk bij Top Gear?
Ik vond dat die in de aflevering van vorige zondag wel zeer vlot met de Renault F1 overweg kon... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ik moet de aflevering nog kijken, dus weet ik niet of het The Stig is die met de Renault reed... |
Quote:
|
The stig was eerst perry McCarthy, maar toen iedereen erachter was wij hij was hebben ze hem laten verdwijnen? Stig 1 is omgekomen bij een test wat het snelste optrekt, hun zelfgebouwde supercar of een Jet die wordt gekatapuleerd vanaf een vliegdekschip.
|
Zou het niet ideaal zijn om te doen alsof na het eerste seizoen er iemand anders onder de naam "The Stig" schuilt maar dat de persoon toch dezelfde is gebleven :D
Maar goed, ik was die crash in het water vanaf dat vliegdekschip al totaal vergeten, dus wie is de nieuwe Stig ? Geen idee, maar we zijn niet de enigen die het ons afvragen blijkt na 2 sec Google'n :) |
het was wel degelijk de Stig die de Renault F1 rond het circuit reed dit weekend ;)
maar wie het is? genoeg ex-f1-piloten op de eilanden he ;) |
Quote:
|
Mark Blundell? Ik zie Hill eerlijk gezegd niet rap zoiets doen, die zit op z'n gemak in Dublin.
|
De naam David Leslie valt wel veel...
|
David Leslie is commentator voor Eurosport UK. Zou die niet contractueel vastgelegd zijn? Dat hij niet voor andere maatschappijen mag werken?
|
David Leslie werkt toch niet voor de BBC. the Stig werkt voor de BBC ;)
|
Ik heb even naast de vermoedelijke Stig gestaan (hij had zijn helm op).
Gezien zijn beperkte lengte <1m70, lichaamsbouw en de manier waarop de crew hem orders gaf (lees als toeblafte) en hij gehoorzaamde lijkt het mij echt een jong gastje ... geen idee wie. Jochen |
|
Quote:
|
Omdat er in deze thread sprake is van The Stig heb ik hier een link naar een filmpje dat op het internet rondzwerft: http://www.youtube.com/watch?v=VihIf...hp%3Ft%3D17609
Volgens verschillende mensen is dat de stem van Damon Hill. Ik heb hem nooit in het echt horen spreken, dus ik kan dat niet bevestigen. Iemand van jullie wel? De aflevering waaraan ze toen werkten was trouwens seizoen 3 - aflevering 4 (de Lambo special) in het jaar 2003. |
Quote:
De eerste 2 seizoen was het Perry McCarthy, zie zijn eigen boek. Daarna was er sprake van Ben Collins. |
BBC Top Gear dat is puur amusement, en zoals alle tv wordt er gepraat naar de mond van de grootste sponsor van het programma. Het is een soms spectaculair programma voor autofreaks waarbij de auto vanuit alle mogelijke en onmogelijke hoeken belicht wordt.
Zoals de meeste stervelingen lig ik niet echt wakker van een Enzo of een GT, wat niet wegneemt dat het prachtige wagens zijn maar zo onbereikbaar. Een C6 heb ik wel al een dagje mee gereden op de Corvette Performance Academy. Hij kan best mee met de top van de Europese sportwagens. Op het Goodyear circuit in Colmarberg trok ik er zonder enige moeite 265 mee en het gedrag was speels in de bochten. Binnenin blijft het een Amerikaan, buiten een echte sportwagen, en onder de motorkap big cc die in Belgie genadeloos worden afgestraft door allerlei staatskasvullende taksen. Zoals een 911 en een GT3RS heb je een C6 en een Z06. Met die laatse ben ik met piloot ook een rondje meegeweest over bovenvernoemd circuit. 285 op het rechte stuk en dan de kombocht induiken. Als je dit bakje hoort voorbijkomen krijg je helemaal kippevel. Ik zou er direct eentje willen. Voor 750 euro kan je het allemaal zelf eens gaan meemaken. http://www.corvette-performance-trai.../cpt_intro.htm Groetjes, MDRIFTPOWER M3 |
Mark Webber heeft van Clarckson ooit in een uitzending een T-shirt gekregen met daarop de woorden: "I am the Stig".....
|
Quote:
k hoop dat the stig hem heeft afgedroogd, niet omdat ik hamilton niet mag ofzo, maar gewoon omdat het toch the stig blijft ! |
Okay, The Stig was sneller, maar om 1.44.7 op een nat circuit te rijden met ook nog eens olie op de baan moet je toch over een serieuze zak talent beschikken. :crazy: Ik hoop echt dat Hamilton een herkansing krijgt op een droge baan. Ik was al een beetje Hamilton-fan, maar nu helemaal!
|
Ik heb toevallig gister dat stukje van TopGear gezien met hamilton. Hoe da die z'n bochte gemaakt heeft. En dan hoe ontspannen hij eigenlijk zat in die wagen. Echt gewoon zalig om te zien.
mvg |
Quote:
|
Gisterenavond al was om 23u50 de polar expeditie te zien !
|
In een artikel over circuit Zolder in het belang van limburg van gisteren 10/04 leest ik dat volgende maand de BBC te gast zal zijn voor opnames van het programma top gear !
Weet er hier iemand meer over (vooral wanneer ?) iemand iets opgevangen ? Groeten, Infinity |
Volgens de kalender die bij "omgeveving" staat op de site, komt top gear op donderdag 22 mei
|
Wat ik gehoord heb is dat ze het circuit op 22 mei 2008 hebben afgehuurd. Het is dus die dag geen vrije training... (als ik goed ben ingelicht). Ze zouden een DTM-auto en een Aston Martin testen...
C U |
dan kunnen we Clarkson & Co misschien eens in één van onze driftschool BMW's zetten :D want die dag hebben we ook driftschool.
|
All times are GMT +2. The time now is 20:26. |