![]() |
|
|
||||
|
||||
Belcar Midsummer Race 28 juni 2007, de aanloop......
Is er al nieuws te bespeuren rondom de autosport-variant van "Waregem Koerse"? We mogen 2006 gerust als een mislukking beschouwen, heeft editie 2007 meer kans van slagen?
De timing (onder voorbehoud) Practices / Races MVDB 09.15-10.00 Free practice BHS 10.15-10.45 Timed practice MVDB 11.00-11.45 Timed practice 1 MVDB 13.05-13.50 Timed practice 2 BHS 14.05-14.35 Race – 25 min. + 1 lap MVDB 14.50-16.55 Race – 125 min. Mooi, serveer de eerste pint maar om 17.05 uur ![]() ![]() Voorspelling: gem. max. 4 eigenwijze oranje mannetjes per post. ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wat me opviel vorig jaar was dat tegen de Belcar race begon de meeste kinderen terug de bus opgingen huiswaarts.
Is het altijd lekker rustig tijdens de race ![]()
|
||||
|
||||
Historic i.p.v sprint deze keer. beetje rare keus deze oude wagens voor zo'n jeugdig publiek.
|
||||
|
||||
Inderdaad eerst zien waar je loopt met al doe klein rondje. Zoek je ergens een rustige plaats, zijn ze uiteindelijk allemaal weg. Ik hoop dat het een fijna race wordt. Niet een overloop van de z06.
|
|
||||
|
||||
En nu in het nederlands?
|
|||
|
|||
Dit jaar blijkbaar geen pitwalk zoals vorig jaar.
Vorig jaar heel de namiddag rustig op de toen nieuwe tribune gezeten aan de jacky ickx, hopelijk dit jaar weer zo goed weer!
|
|||
|
|||
Blijkbaar toch ne pitwalk, hij stond alleen niet op de timing. deze zal doorgaan tussen 12u en 12u45.
|
|||
|
|||
En we krijgen momenteel fijne weersvoorspellingen. Men voorspeld 75% kans op regen
![]() Als we maar niet een race krijgen zoals in Spa. Want dat wil ik dit jaar niet meer zien in de Belcar hoor. Zijn er al eventuele gastrijders bekend en is er al geweten ofdat de Porscge GT3 van First Motorsport al opgeknapt is? Mvg... |
|
||||
|
||||
Ik heb een andere voorspelling:
Quote:
|
|||
|
|||
Waar ik het steeds bekijk zeggen ze:
Donderdag 28 Regen kans op neerslag: 60% Temperaturen: Min : 11° Max : 19° Wind W, 15 km/h Bron: www.skynet.be Mvg... |
|
|||
|
|||
ik denk dat het te vroeg is om het weer te voorspellen, in een week kan veel veranderen...
|
||||
|
||||
Oei. Ik hoop gewoon dat er niet te veel kinderen zijn. Heb gehoord dat ze vorig jaar soms niet wisten waar ze wel en niet mochten komen en aankomen. Ik hoop dat we een mooie race gaan zien. Beetje tegenstand voor de corvette. Misschien eens een overwinning voor de aston martin?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Gratis tickets te verkrijgen via http://www.iwebhosting.be/circuitzolder/midsummer/
Verder stond in Het Belang van Limburg dat er tijdens de namiddag diverse optredens zijn voorzien. Hopelijk blijft de geluidsoverlast beperkt want ik hoor nog altijd liever een raceauto dan een muzikant als ik naar het circuit ga. |
|
||||
|
||||
Corvette toch ook niet. Dan nog liever een porsche die wint.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|