![]() |
|
|
||||
|
||||
Marc Goossens met Courage in Le Mans
Marc heeft alsnog een zitje kunnen bemachtigen voor de 24 Uren van Le Mans, en dit door een terugkeer bij het team waar hij in 1997 zijn beste resultaat ooit op Le Mans wist te vieren.
verdere rijders zijn er nog niet bekend. Ook is de kans groot dat Marc nog 4 LMES 1000 km races zal rijden dit jaar, maar 100% ligt het nog niet vast Marc zal dus een zeer druk weekend tegemoed gaan nu, het is ook nog Belcar in Zolder! bron: www.marcgoossens.com
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 21-04-2004 at 23:17. |
|
|||
|
|||
Cool!
|
|||
|
|||
Roman Rusinov toevallig?
|
|||
|
|||
Goed om te horen dat hij weer een stoeltje heeft. Vorig jaar reed hij een goede wedstrijd in de Riley&Scott.
|
|
|||
|
|||
Marc Goossens zal zondag niet alleen over en heen reizen van Zolder naar LeMans and back. Hij zal dit samen doen met Anthony Kumpen
|
|
||||
|
||||
Mike Hezemans, gaat die niet ook mee dan???
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Trouwens met het inschrijven Selleslagh op de Corvette spelen ze op het zeker. Mocht er iets gebeuren hebben ze een piloot achter de hand. Hebben Hart en GLPK ook zo een back-up plan? Of gokken die het erop?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Goossens is vandaag tijdens de PQ test 3e geworden in hun klasse.
Mike Hezemans rijdt voor Barron Conner Racing (Ferrari 575M). |
|
||||
|
||||
maar zogoed ging de Courage nr 33 nog niet vandaag, de andere wagen van het team ging wel beter, dus ik heb er alle vertrouwen in dat dit tegen de race wel goed zit!!!
|
||||
|
||||
Re: Marc Goossens met Courage in Le Mans
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ms wel maar jah DE 24 Uren van LE MANSis wel een vanderaces inde geschiedenis eh logisch dat die voorrang krijgt
***edit*** Alstublief seg ![]() Zo werkt het hier dus niet, hoe het bijvoorbeeld wel zou moeten: Misschien wel ja. De 24u van Le Mans is wel één van de bekendste races ter wereld, logisch dat die voorrang krijgt. Dit lijkt me toch niet teveel gevraagd? mvg, Stijn ***edit***
Dirt Devils racing team, BMW E30 ![]() Last edited by Scapa; 04-05-2004 at 04:14. |
|
||||
|
||||
het zou kunnen, ik zal eens horen naar bevestiging ...
in Le Mans was er inderdaa veel probleem met oliedruk en dergelijk op de Courage waar Marc mee rijdt. Zo is hij niet verder gekomen dan één rondje ![]() ook staat er op 17 en 18 mei nog een test gepland in Paul Ricard!!
|
|||
|
|||
Quote:
you're my hero ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
@ stijn mijn excuses,ik heb een slecht werkend keyboard(vandaar missende spaties) en af en toe een beetje teveel msn allures,normaal verbeter ik mijn berichten grondig, maar als je ouders op je dak zitten dat je nog moet gaan leren dan luister ik beter
![]() ![]()
|
|