![]() |
|
|
||||
|
||||
De Moslers hinken achteraan het veld (of mijne live-timing heeft last van de zon...)
J. |
|
||||
|
||||
Quote:
ben juist terug van Zolder mooie wedstrijd gezien - tot Kumpen het stuur overnam
|
||||
|
||||
Ik heb vooral veel Porsches gezien vandaag
![]() Het eerste uur was erg leuk om zien, een veld dat dicht bij elkaar zat, maar niet meteen met beklijvende positiewissels. Met hun pitstop & tweede stint bewijst PK nog maar eens dat ze absolute topklasse zijn en een nationaal kampioenschap misschien wel ontgroeid. De tegenstanders zullen het met lede ogen moeten aanzien... Gravity is zwaar door de mand gevallen met beide Moslers, wat was daar eigenlijk aan de hand? Meteen het slechts mogelijke begin van hun kampioenschap ![]() Zoals verwacht kwamen de sterkste piloten uiteindelijk bovendrijven en zo mag het wel ![]() ![]() Verder blijven me vooral de uiterst gevaarlijke situaties in de kanaalbocht bij, tijdens een aantal spins in de BTCS. Onbegrijpelijk dat daar geen SC voor kwam. De man aan de takelwagen speelde letterlijk met z'n leven bij momenten ![]() |
|
|||
|
|||
Allebei de Moslers zijn uitgevallen met een soort van lek achteraan, waarmee ze nu al vier dagen aan het kampen waren.
|
||||
|
||||
De mosler staat daar bekend voor voor zijn lekken.
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Kan me iemand vertellen wie de laatste stint reed op de nr. 8? Jurgen van Hover of Johan Van Loo? Alvast bedankt voor het antwoord
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik denk verstaan te hebben dat het van Hover was.
voor zover er iets te verstaan was
|
|||
|
|||
Mark, weer iets meegemaakt dan?
![]()
|
||||
|
||||
Sorry, ik had het ook over de eerste linkse. Kanaalbocht is de bocht erna, my mistake
![]() Leuk dat je de rondetijden van de rijders kan bekijken op http://www.sro-belgium.be/images/sto...20laptimes.pdf Even vlug gekeken en valt op: Kumpen draait veel constanter dan Longin in deze wedstrijd. En Stephanie Boden, wow, ook in de rondetijdentabel erg indrukwekkend ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb het ook moeten denken van die evacuatie en de levensgevaarlijke toeren die ze uithalen. Ditmaal in de Bianci tijdens de 2de BTCS race met de Mégane van Halliday.
Btw: Die Halliday moet wel eens leren om z'n auto in neutraal te zetten als hij geevancueerd moet worden....puur amateurisme ;(
|
||||
|
||||
Niet al te veel kritiek op de Marshalls, anders hebben we er binnenkort geen meer, en dan ook geen races meer
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat betekent voor all piloten: gevaarlijke situatie, van het gas gaan! Als iedereen dat nu zou doen zou het veiliger worden voor iedereen. Jullie roepen hier nu ook al naar een safetycar. Safetycar is veiliger voor marshals, maar is minder racetijd voor de piloten. Het is uiteindelijk aan de piloten om dat te beseffen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik heb een mooie dag gehad en op veel plekken gestaan. Verbaasde me over de spectaculairder geworden FR1600s (had ze al 2 jaar niet meer gezien) en het mindere geluid van de Belcar t.o.v. de BTCS en mijn herinneringen. Wat ik overigens niet echt erg vond.. Mooie plek om te staan trouwens in de Jacky Ickx.. Lekker het zonnetje op het bolletje en relaxed achter tegen het muurtje leunen ter hoogte van het rempunt. Het was me het dagje weer, gisteren.. (filmpje) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|