De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 01-04-2007, 13:24
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular

De Moslers hinken achteraan het veld (of mijne live-timing heeft last van de zon...)

J.
Reply With Quote
Old 01-04-2007, 16:46
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Jakke.be View Post
Geslaagde grap op racingworld.be. Startveld van BELCAR wordt omgedraaid. PK start als laatste en Kumpen vindt het zelfs ni erg...
Pivottijd van BTCS wordt opgetrokken naar 1:38,4...

Ik kreeg het ff warm...
zelfde grap op pitstop.tv

ben juist terug van Zolder
mooie wedstrijd gezien - tot Kumpen het stuur overnam
Old 01-04-2007, 17:21
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Ik heb vooral veel Porsches gezien vandaag
Het eerste uur was erg leuk om zien, een veld dat dicht bij elkaar zat, maar niet meteen met beklijvende positiewissels. Met hun pitstop & tweede stint bewijst PK nog maar eens dat ze absolute topklasse zijn en een nationaal kampioenschap misschien wel ontgroeid. De tegenstanders zullen het met lede ogen moeten aanzien...

Gravity is zwaar door de mand gevallen met beide Moslers, wat was daar eigenlijk aan de hand? Meteen het slechts mogelijke begin van hun kampioenschap

Zoals verwacht kwamen de sterkste piloten uiteindelijk bovendrijven en zo mag het wel Een dikke pluim ook voor de twee dames van Daikin Racing, toch een zeer knappe prestatie om met zo weinig testkm's in de wielen de race uit te rijden. Chapeau

Verder blijven me vooral de uiterst gevaarlijke situaties in de kanaalbocht bij, tijdens een aantal spins in de BTCS. Onbegrijpelijk dat daar geen SC voor kwam. De man aan de takelwagen speelde letterlijk met z'n leven bij momenten
Reply With Quote
Old 01-04-2007, 17:56
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie

Allebei de Moslers zijn uitgevallen met een soort van lek achteraan, waarmee ze nu al vier dagen aan het kampen waren.
Old 01-04-2007, 18:18
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

De mosler staat daar bekend voor voor zijn lekken.
Reply With Quote
Old 01-04-2007, 18:21
M_K M_K is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
zelfde grap op pitstop.tv
Pitstop.tv lanceerde de grap
Reply With Quote
Old 01-04-2007, 20:08
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
Verder blijven me vooral de uiterst gevaarlijke situaties in de kanaalbocht bij, tijdens een aantal spins in de BTCS. Onbegrijpelijk dat daar geen SC voor kwam. De man aan de takelwagen speelde letterlijk met z'n leven bij momenten
Inderdaad, ook in de eerste linkse was het zo:

Old 01-04-2007, 20:58
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Kan me iemand vertellen wie de laatste stint reed op de nr. 8? Jurgen van Hover of Johan Van Loo? Alvast bedankt voor het antwoord
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 01-04-2007, 21:00
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ik denk verstaan te hebben dat het van Hover was.
voor zover er iets te verstaan was
Old 01-04-2007, 21:02
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie

Mark, weer iets meegemaakt dan?
Old 01-04-2007, 21:38
Neo-242's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bling View Post
Inderdaad, ook in de eerste linkse was het zo:

Sorry, ik had het ook over de eerste linkse. Kanaalbocht is de bocht erna, my mistake En inderdaad, ik had het ook over deze actie. Compleet geschift bij momenten!

Leuk dat je de rondetijden van de rijders kan bekijken op http://www.sro-belgium.be/images/sto...20laptimes.pdf

Even vlug gekeken en valt op: Kumpen draait veel constanter dan Longin in deze wedstrijd. En Stephanie Boden, wow, ook in de rondetijdentabel erg indrukwekkend Daar kan Alexandra nog een puntje aan zuigen
Reply With Quote
Old 01-04-2007, 22:07
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Ik heb het ook moeten denken van die evacuatie en de levensgevaarlijke toeren die ze uithalen. Ditmaal in de Bianci tijdens de 2de BTCS race met de Mégane van Halliday.

Btw: Die Halliday moet wel eens leren om z'n auto in neutraal te zetten als hij geevancueerd moet worden....puur amateurisme ;(
Reply With Quote
Old 01-04-2007, 22:17
Neo-242's Avatar
De Paddock Regular

Niet al te veel kritiek op de Marshalls, anders hebben we er binnenkort geen meer, en dan ook geen races meer , maar waarom moet er zes man staan bij een wagen op een zeer gevaarlijke plaats?

Reply With Quote
Old 02-04-2007, 07:23
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Niet al te veel kritiek op de Marshalls, anders hebben we er binnenkort geen meer, en dan ook geen races meer , maar waarom moet er zes man staan bij een wagen op een zeer gevaarlijke plaats?
Soms is het mogelijk om de wagen nog terug op het circuit te duwen. Altijd handig als je dan een paar man extra hebt. En eigenlijk is het daar geen gevaarlijke plaats. Ik ben nu in de veronderstelling dat er voor de eerste linkse een gele vlag werd gezwaaid.

Dat betekent voor all piloten: gevaarlijke situatie, van het gas gaan!

Als iedereen dat nu zou doen zou het veiliger worden voor iedereen. Jullie roepen hier nu ook al naar een safetycar. Safetycar is veiliger voor marshals, maar is minder racetijd voor de piloten.
Het is uiteindelijk aan de piloten om dat te beseffen.
Old 02-04-2007, 09:30
Jeronimo's Avatar
Jeronimo Jeronimo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Even vlug gekeken en valt op: Kumpen draait veel constanter dan Longin in deze wedstrijd. En Stephanie Boden, wow, ook in de rondetijdentabel erg indrukwekkend Daar kan Alexandra nog een puntje aan zuigen
Vergeet niet dat je in de eerste stint minder blauwe vlaggen mee/tegen krijgt, dan in de tweede...
Ik heb een mooie dag gehad en op veel plekken gestaan. Verbaasde me over de spectaculairder geworden FR1600s (had ze al 2 jaar niet meer gezien) en het mindere geluid van de Belcar t.o.v. de BTCS en mijn herinneringen. Wat ik overigens niet echt erg vond..
Mooie plek om te staan trouwens in de Jacky Ickx.. Lekker het zonnetje op het bolletje en relaxed achter tegen het muurtje leunen ter hoogte van het rempunt. Het was me het dagje weer, gisteren..
(filmpje)
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules