![]() |
|
|
||||
|
||||
Toen ik dit zag gebeuren, en nog op foto kreeg ook:
![]() De co kwam er af met een beetje pijn aan de arm.
|
||||
|
||||
mijn kippenvelmoment voor 2003 had ik in het begin van het jaar. Dagje rondgereden met een Subaru Impreza WRX, eerst de gewone WRX later de STI. Werkelijk fantastische wagens. Hier kan geen M3 of Porsche tegen op, zoveel rijplezier!
|
||||
|
||||
World Series Nissan Zolder, Yaris Cup zaterdagmiddag..........
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Mijn kippenvelmoment van vorig seizoen was tijdens de crash van Bas Leinders in de Villeneuve chicane in één van de laatste ronden van de race....
Een andere kippenvelmoment, was natuurlijk de BTCC race in Brands Hatch, echt ongeloofelijk spectaculair !!! Vincent
|
|||
|
|||
mijn kippevelmoment was spijtig genoeg het zien van het dodelijk ongeval tijdens de condroz rally: had toen eventjes totaal geen zin meer om de volgende specials te gaan bekijken...
Positief kippevelmoment: de finale va nde WRC tussen loeb en solberg |
|
||||
|
||||
Heb er eigenlijk wel een paar,het rijden met een Yaris-cup op zolder vond ik wel het spannendste dit jaar,daarna ben ik ook nog eens "gedoopt" op Spa in een Mini-challange (thanks Driesco om mij eens mee te nemen
![]() ![]() De Shakedown van Toyota F1 in Spa was ook fantastisch,je kon toen vlak bij de box staan,toen Zonta vlak voor mijn voeten buitenreed kreeg ik als F1-freak toch wel de rillingen.
![]() Last edited by schumivill; 24-12-2003 at 12:42. |
|
||||
|
||||
Het in brand vliegen van mijn Impreza door kortsluiting.Ik was er vlug uit maar wist niet dat het zo snel kon gaan een auto die uitbrand en met zo'n poederblussertje kan je niet veel beginnen enkel machteloos toekijken en zien hoe de brandweer enkel nog een kale carroserie nablust.
|
||||
|
||||
Het Europees Rallycrossduel waarbij Patrick Van Mechelen het aan de stok had met oa Glenn Voie in de finale. De Hyundai WRC was er ook bij betrokken dacht ik. Prachtig om zien.
En plezierig om met Per Eklund een levende rallycross- en rally-legende te mogen babbelen en mee op de foto te staan. En wat tof was : met de Paddock naar Essen : een hele dag geamuseerd en gelachen en toch was er eigenlijk minder te zien dan voorgaande jaren. Ook tof : als VIP naar de 24 u van Francorchamps : echt de moeite. Vreselijk moment : Condroz Rally : horen dat enkele tientallen meters van de plaat waar je 5 minuten daarvoor nog stond een dodelijk ongeval is gebeurd, en te weten dat je daarvoor onder vrienden tegen elkaar zegt : "staan daar gevaarlijk", maar daar is in andere topics al over gediscussieerd. |
|
|||
|
|||
Mijn onverwachte deelname aan de Wintercup van 07/12/2003.
Het volledige verslag staat elders op het forum te lezen. Ik ga stoppen met erover te schrijven of ik krijg opnieuw kippevel. C U |
|
||||
|
||||
Na lang zwoegen de eerste toertjes op Zolder van onzen GTR...
|
|
||||
|
||||
ff over nagedacht... de Dakar dit jaar, in Egypte voorlaatste wedstrijddag, we waren op rotsen geklommen om de wagens goed te zien passeren, doodse stilte en dan ineens een helikopter met daarbij de eerste motor... prachtig gewoon
![]() |
|
||||
|
||||
ons eerste podium tijdens de 25u van Francorchamps
|
||||
|
||||
Ferrari's eerste Le Mans zege in jaren. En ik was erbij en stond onder het podium toen ze hun trofee kregen.
|
|
|||
|
|||
Thread nog eens van onder 't stof gehaald. Nu gaat het wel over 't jaar 2004 hé.
Mijn kippenvel moment was de overwinning dit jaar in de 24Uren van Zolder voor de GLPK Viper en dan ook nog de seizoensafsluiter winnen. |
|
||||
|
||||
misschien beter nieuwe thread maken, ma 2004 is nog ni achter de rug...
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|