![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
? ? ?
|
|
||||
|
||||
wat ik zelf heb meegemaakt dit jaar: in de Belcar: de overwinning van GLPK in de 24 Uren
in de F1: met duizenden mensen onder het podium staan na de Grote Prijs van Italie |
|
||||
|
||||
Met "kippenvel" bedoel je uiteraard "emotioneel" maar voor mij was het kippenvelmoment toch wel de crash van Hezemans in de 24 u van Spa... Dat was even een bang momentje! Je ziet tenslotte niet elke dag een racewagen tegen 250 km/uur recht op je af komen en voor je neus de banden induiken...
|
|
||||
|
||||
Proclamatie eind juni natuurlijk
![]() Altijd leuk om uw naam te horen tussen de 'gelukkigen'.
|
||||
|
||||
Alessandro Zanardi op de Lausitzring om de laatste rondjes te rijden van de race die hij in 2001 wegens onvoorziene omstandigheden niet had kunnen uitrijden.
Pure kippenvelmomenten! |
|
||||
|
||||
het (voorlopig) laatste afscheid van Michael Jordan... Hoe hij in Philadelphia een staande ovatie van 4 minuten kreeg en hoe op het einde nog 1 minuut het veld opkomt om zo echt afscheid te nemen.
|
||||
|
||||
Na al jaren per ferry en of seacat het kanaal overgestoken te hebben zonder problemen - zelfs met 10 Beaufort van Hull naar Zeebrugge, dit jaar met de Seacat toch een kippevel moment gehad. Op voorhand iets gegeten dat me slecht bevallen was en dan met de Seacat van Calais naar Dover met windkracht 6 à 7.
Heb het 35 min goed volgehouden. De daarop volgende 5 minuten waren kippevel op het toilet. Daarna voelde ik me weer redelijk goed. Ik denk niet dat er ook maar iemand was bij aankomst in Dover die nog echt fris was.... ![]() |
|
||||
|
||||
Ergens in April, mijn eerste rondje Nurburgring aan een "deftig" tempo.
Machien van dienst, een E46 M3. Chauffeur : een Deen die in Belgie komt werken enkel en alleen maar om zo een voituur te kunnen bezitten :P 2 (twee) dagen later had ik nog zenuwtrekjes aan mijn oog. ![]() Jochen |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik geef dan ook grif toe dat ik de minuten erna serieus knikkende knieën had (en Mike Hezemans trouwens ook
![]() |
|
||||
|
||||
Toen ik op 22 november 2003 mijn Golf V (2.0 TDI Sportline) ging bestellen.
|
||||
|
||||
voor mij is dat de mooie prestatie van Moore Int. motorsport bij het goede reslutaat in duisland tijdens de 24 uren, de 24 uren zolder en de Belcar Masters
![]()
|
||||
|
||||
Bij mij de tweede wedstrijd van de Belcar. Het ganse weekend was eigenlijk toppie!
|
||||
|
||||
Bij mij waren het eerder de beelden in de box van de brokstukken na de crash van Georg tijdens de euro race.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|