|
|
||||
|
||||
Ondertussen is er al heel wat gebeurt rond het personage van 'the stig'
De persoon wou een boek uitbrengen met zijn ware identiteit. De bbc zag dat niet zitten.. Gevolg, een rechtzaak, gewonnen door de uitgeverij. Het ziet er dus naar uit dat we voor volgend seizoen een nieuwe stig zullen krijgen. Ik ben in ieder geval benieuwd hoe ze het bij top gear gaan oplossen. Waarschijnlijk/hopelijk weer op een ludieke manier. |
|
||||
|
||||
Volgens het Belang van Limburg van vandaag donderdag heeft Top Gear al een nieuwe Stig.
Ben Collins ging enkele dagen geleden met zijn kroost in Engeland op de foto terwijl in Duitsland The Stig verscheen op één of ander evenement. Zo blijft de BBC het mysterie rond de racer bewaren zo stond er geschreven.
|
||||
|
||||
Ah, een Duitse Stig. Zou het Sabine Schmidt kunnen zijn?
|
|
||||
|
||||
Als we brede heupen de foto's zien dan kunnen we oordelen of het over een vrouwtje gaat Qua marketing/binding is dat hele stig verhaal wel een topper van formaat.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Hehe, zei vandaag nog dat ik Sabine wel als Stigette zou kunnen tippen.
Dat ze die mysterie maar behouden...ik wil niet weten wie het is! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze hadden toch al een vrouw als Duitse stig? Zat in de aflevering met de goeiekope trackdaycars.
|
|||
|
|||
Even off topic.
Voor mijn vrijgezelle avond moet ik mij als Stig verkleden. Heeft iemand een idee waar ik een race overall en helm zou kunnen huren? Of heeft iemand dit liggen en wil het voor een avond verhuren. Bij Ben Collins geraak ik niet meer deze week om zijn kostuum te gaan halen Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Ik ben er wel iets te laat mee: het nieuwe seizoen van Top Gear is afgelopen zaterdag begonnen.
Gisteren was er dan de Christmas special. Die special wordt vandaag wel nog eens herhaald op BBC 2 om 19:45 (onze tijd). De eerste aflevering zal in de loop van de week ook nog wel eens herhaald worden denk ik... |
|
||||
|
||||
Een nieuw seizoen Top Gear zou op 29 januari beginnen volgens www.autokanaal.be.
Bekijk HIER de trailer.
Rate This Thread | |
|
|