![]() |
|
#61
|
|||
|
|||
Quote:
|
#62
|
||||
|
||||
dat is wel niet de eindstand he... klein foutje denk ik daar staat maar minder dan de helft van de afgelegde ronden van Schnitzer... dus daar kan je je niet echt op baseren
![]() |
#63
|
|||
|
|||
Quote:
|
#64
|
||||
|
||||
hoe geven ze daar trouwens al die wagens (ik dacht 230?) een box in de pits? is die daar zo lang dan?
__________________
|
#65
|
||||
|
||||
Quote:
|
#66
|
||||
|
||||
Quote:
thx ![]()
__________________
..: www.marcgoossens.com :.. |
#67
|
|||
|
|||
Tijdens de Chrono's ben je wel verplicht een rondje GP te doen voordat je terug de pitlane in kan.
Heeft als voordeel dat je geen volledige ronde over de Nordschliefe moet rijden om over start/finish te rijden om een tijd neer te zetten. |
#68
|
|||
|
|||
Quote:
Hier is wel de uitslag na 24 uur. |
#69
|
|||
|
|||
Quote:
Niet alleen voor de 24 uur maar ook het randprogramma met een wedstrijd van 20 ronden (lees 4 uur) Youngtimers... met 160 deelnemers. Echt uniek van Fiat Abarth's tot Mustangs tot Porsche, Capri's kortom te veel om op te noemen. C u |
#70
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals vroeger bij endurance-races waren diverse piloten op twee wagens ingeschreven. Dit kan zolang totdat je effektief het stuur neemt. Dan blijf je verder gaan op de wagen waarmee je startte. Dit werd vroeger vaker gedaan opdat rijders die voor een titel gaan zoveel mogelijk kans te geven om punten te scoren. Als dan wagen ... problemen krijgt kan de Nr. 1 piloot nog altijd overstappen naar de andere wagen. In geval BMW geloof ik dat Stuck met zijn overwinning nu rekordhouder is wat betreft aantal overwinningen in de 24 uren. Een Nurburgring-fan |
#71
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben er zeker van dat je al rondjes gereden hebt op de Nordschleife. Dan denk ik ook dat je samen met mij eens bent dat nog niet de helft van de Belcar piloten er zonder kleerscheuren vanaf zou komen. Je moet rekening houden met die 200 andere deelnemers, wisselende weersomstandigheden, smal circuit, onoverzichtelijke bochten, ... Neen echt, ik zie het onze Belcar-piloten nog niet doen. En ik kijk met spanning naar de 24 uren van Francorchamps, hou die BMW M3 GTR's toch maar in de gaten. Trouwens, er viel mij nog iets op. Marc Duez reed in mei de voorbereidende race met de Manthey Porsche en was ingeschreven voor de race. Echter tijdens de race viel me op dat Lucas Luhr meereed in zijn plaats. Volgens mij is Manthey gezwicht voor de druk van Porsche, want Luhr is een Porsche fabriekspiloot. Groeten, Frank |
#72
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, niet elke Belcar-piloot zou het kunnen, maar dat is nog iets anders dan "ik zie het onze Belcar-piloten niet doen".
__________________
|
#73
|
|||
|
|||
Volgens mij rijdt de belcar op het F1 circuit en niet op de volledige Nordschleife.
Als het op het groot circuit zou zijn denk ik wel dat er brokken van zouden komen. |
#74
|
|||
|
|||
Op het tarmac tijdens de 24 uur de volgende URL gezien www.pro-steilstrecke.de Ben hem ondertussen eens gaan opzoeken. Blijkt voornamelijk te gaan over de historie van de "Mythe". De geschiedenis van de "Nordschleife", de "Südschleife" en de "Start und Zielschleife".
Er zijn voornamelijk veel anekdotes te vinden over het wel en wee op de Ring... Wat mij betreft zeer interessant... Veel plezier !!! C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|