![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#17
|
||||
|
||||
Heeft er al iemand dat miezrig stukske beton zien liggen dat van middenin de Bus Stop de pits inschiet. Dát is de nieuwe ingang, en ik denk dat het nog spectaculairder wordt dan een rond punt...
![]() |
#18
|
||||
|
||||
amaai, en al die werken voor de 25 uren funcup
![]()
__________________
http://www.skylimitevents.com |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
maar met een beetje chance moeten ze die al opnieuw overdoen na de race met al die rodeocoureurs bij ons ![]() ![]()
__________________
![]() |
#20
|
||||
|
||||
Op pitstop.tv vind je een prachtige foto van de "nieuwe" Busstop chicane!
![]() (zie > Busstop-chicane heraangelegd) Als ik zo zie op die foto, dan lijkt het wel dat je als toeschouwer een pak verder van het spectakel staat. (aangezien het circuit nu verder richting binnenkant verhuist en de draad meer dan waarschijnlijk op dezelfde plek zal blijven staan... ![]() Last edited by Mr.Dallara; 24-06-2004 at 19:30. |
#21
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#22
|
||||
|
||||
Ik vraag mij af wat dat gaat geven bij het uitkomen van Blanchimont. Nu is dit bvb met de Clio "à fond" tegen 220, maar dan wel redelijk nipt. Als je dan direct rechts moet draaien en dan scherp links, dan vrees ik dat we daar veel schuivers gaan zien.
Ik ben benieuwd... |
#23
|
||||
|
||||
man man, graaf, al die werken aan het circuit, benieuwd wat dat gaat geven inzake tijden
tof dat wij als eerste met de fun cup het circuit kunnen inrijden ![]()
__________________
![]() |
#24
|
||||
|
||||
men heeft nieuwe asfalt gelegd van les combes tot men terug op het oude gedeelte komt, ook nieuwe asfalt uiteraard van voor de bus stop tot na de source
asfalt met naar het schijnt zeer veel grip zowel bij droog als nat weer. de nieuwe busstop maakt het circuit +/- 2 sec trager, maar de nieuwe asfalt maakt een winst van een dikke 3 seconden, alles tesamen dus iets sneller. de veranderingen aan de busstop zouden wel de nodige problemen geven wat het aanremmen betreft en is tevens zeer smal!!! snelheid bij ingaan busstop nu ongeveer 20 km/hr trager dan vroeger. |
#25
|
||||
|
||||
fotooke van hoe het eruit gaat zien
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#26
|
||||
|
||||
leuke verandering
![]()
__________________
greetz |
#27
|
||||
|
||||
Wel heel smal bij het aansnijden :s Nog een kans minder om voorbij te steken op het eerste zicht...
|
#28
|
||||
|
||||
vind het een positieve verandering.
Maar : de muur staat nu wel heel dichtbij. Hier zie ik enkele frontale botsingen gebeuren. Men rijdt nu recht op de muur af aan de rechtse van de eerste chicane. Dus volgend jaar talud weg ![]() Die mousse blokken staan daar en vormen een vertragingschicane voor iemand die rechtdoor gaat. Maar wie gaat daar vóór stil geraken???
__________________
http://www.skylimitevents.com |
#29
|
||||
|
||||
Ik vind de nieuwe situatie levensgevaarlijk.
Bij het uitkomen van Blanchimont zit iedereen op topsnelheid (220 bij de Clio's, 250 bij vele andere klassen). De lichte knik naar links die daar op volgt lijkt mij zeer dicht bij de chicane te liggen, wat dus betekent dat je al midden in deze knik op de rem moet. Ik zie dus al gebeuren dat het regelmatig zal gebeuren dat er iemand zijn achterkant niet meer zal kunnen zullen houden en achterwaarts, dwars door de mousse blokken of het gras, het verkeer onder een hoek van 90 graden in de chicane zal rammen. Ik vrees dat de nieuwe situatie geen lang leven beschoren zal zijn. |
#30
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
http://www.skylimitevents.com |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|