![]() |
|
|
||||
|
||||
Vierdelige serie ... J.Stewart
Heeft er iemand die 4-delige serie die ze enkele weken geleden op Sporza gingen uitzenden / hebben uitgezonden op video of DVD staan ??
|
||||
|
||||
Ze moeten die nog uitzenden. Wimbledon was toen belangrijker doordat de regen de matches had doen uitstellen.
|
|
||||
|
||||
achhhh .. thx ...
|
||||
|
||||
Bestaat die serie op DVD? Ik heb er geen weet van, maar mocht dit zo zijn, dan overweeg ik toch om die te bestellen.
Dan ben ik er tenminste zeker van dat ik die ooit nog zal zien. Want veel kans dat ze op het eind van de maand bij Sporza weer een reden vinden om die serie niet uit te zenden. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Het gaat hier over stewart niet senna
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Sorry Is dat deze documentaire: http://www.dukevideo.com/products/GUP5041.htm? Ik heb een paar jaar terug op de Nederlandse TV ook een docu gezien over Stewart. Als dit dezelfde is als op Sporza (bijna 100% zeker) dan is die zeker de moeite waard om te bekijken. Last edited by FIRE; 15-07-2004 at 22:15. |
|
||||
|
||||
Tzouden 4 delen zijn van een half uur.
|
|||
|
|||
Ik heb deze Stewart DVD.
Duurt 150 min. + 60 min. extra's. Daar kan je dus 4 programma's van 30 minuten mee maken. Is trouwens ook te koop bij Roadrunner in Hasselt!! Groetjes, DANNY. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|