![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
maar ja alles moet netjes blijven he. lol |
|
||||
|
||||
kheb die wel gezien, het rubber was alvast weg
![]()
|
||||
|
||||
Re: Wat zijn de randanimaties bij de 24 uren van Zolder
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Als voorbereiding op een nieuwe Belcar-klassse in 2005 : de Trucks ![]() |
|
||||
|
||||
Dan vraag ik me af waarom in 32 euro moet betalen voor die monster truck te zien in antwerpen.
Als ik ze in zolder kan zien. Zolang ze maar niet over de race auto's rijden. En ik zet de mijne maar veilig aan de kant. lol |
|
||||
|
||||
Gisteren nog op Monsterjam Madusa aan het werk gezien. Ze kan wel goed het spektakel verzorgen. Ze moest het opnemen tegen Gravedigger en nam zoveel risico's dat ze over de kop ging.
Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
volgens de laatste berichten zou die monster truck
voor de start van de 24 uren enkele auto's tot wrakken herleiden op de piste van het circuit hou jullie op de hoogte hiervan
|
||||
|
||||
leuk dan is de piste al vuil voor de start. zullen de piloten zeker waarderen.
![]() [FLauwe grap mode] hebben we daar de clio cup niet voor ![]()
|
|||
|
|||
Is dat niet wat gevaarlijk zo op 't circuit zelf de wagens tot wrakken herleiden want kan voor lekke banden tijdens de race zorgen.
|
|
||||
|
||||
Bwah ja, vorig jaar een vuilkar op het circuit en nu wat brokstukken verspreiden aan start/finish voor de race begint. Kwestie van wat extra verrassingen voor de piloten in petto te hebben.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Is er dit jaar ook weer een fuif??
|
|
|||
|
|||
Fuif dit jaar meer dan 24 uren muziek, met echter HUMMER als rijdende muziek discotheek in de tent.
De RED BULL HUMMER als DJ WAGEN en een tent met nog veel meer verrassingen. Vanaf nu tot vrijdag een nieuwe episode uit het stuk 24 uren fuiven.
|
||||
|
||||
Quote:
We zouden het niet erg vinden he Marshal. lol ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|