De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 10-08-2004, 13:12
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular

B.A.R welcomes JB

http://www.pitpass.com/fes_php/pitpa...s_art_id=21923
Old 10-08-2004, 13:16
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

iets meer uitleg graag? Want zie niet echt veel staan op die website buiten een foto en de titel :s
Old 10-08-2004, 13:17
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

lol FormulaV-JH495
Op de site van B.A.R. staat dat de FIA het contract dat B.A.R. en Button hadden voor 2005 erkend als het enige geldige contract. Het contract van Button met BMW Williams zou niet geldig zijn. Als Button toch van team verandert dan zou hij zijn superlicentie kunnen verliezen, aldus Bernie Ecclestone.
Een gerucht doet de ronde dat Button per punt een premie zou krijgen, maar dat B.A.R. tot nu toe nog niks van die premies heeft uitbetaald, misschien dat hij daarvoor het contract wil verbreken? Button zelf zegt dat hij niet voor het geld weggaat, maar om WK te worden. Button WK in een BMW Williams volgend seizoen? Volgens mij gaat hij dan de weg op die Coulthard al jaren bewandelt.
Old 10-08-2004, 13:36
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by yvdp
iets meer uitleg graag? Want zie niet echt veel staan op die website buiten een foto en de titel :s
meent ge da nu echt ??? u just killed the joke

traitor = verrader

Last edited by TiBo; 10-08-2004 at 13:39.
Reply With Quote
Old 10-08-2004, 13:44
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Straf maar ik kan ze geen ongelijk geven. Doch het is een Engels team met bijgevolg Engelse humor dus ik denk dat we het toch met een korrel zout moeten nemen, niet?
Reply With Quote
Old 10-08-2004, 14:01
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

In ieder geval, de FIA Contract Recognition Board heeft schriftelijk laten weten dat het contract tussen BAR en Button het enige geldige, geregistreerde contract is voor 2005. Frank Williams: in your face!
Reply With Quote
Old 10-08-2004, 14:09
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Ottooke
lol FormulaV-JH495
Button WK in een BMW Williams volgend seizoen? Volgens mij gaat hij dan de weg op die Coulthard al jaren bewandelt.
Ik ben ook van mening dat hij met Williams grotere kans maakt om WK te worden hoor. Dit jaar is Williams weer wel iets minder, maar het is en blijft een zeer professioneel team. B-A-R zal volgend jaar moeten bevestigen, het zou niet het eerste team zijn dat daarin zou falen.

Maar als Jenson inderdaad een bindend contract had met B-A-R voor 2005 snap ik toch heel die heisa hier niet hoor
Zal het dan toch B-A-R worden
Ik ben in ieder geval van mening dat zulk een gedoe niet echt bevorderend is voor de sfeer binnen het team en vooral voor de relatia Jenson - Richards
Old 10-08-2004, 14:55
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by The Interceptor
Ik ben ook van mening dat hij met Williams grotere kans maakt om WK te worden hoor. Dit jaar is Williams weer wel iets minder, maar het is en blijft een zeer professioneel team. B-A-R zal volgend jaar moeten bevestigen, het zou niet het eerste team zijn dat daarin zou falen.

Maar als Jenson inderdaad een bindend contract had met B-A-R voor 2005 snap ik toch heel die heisa hier niet hoor
Zal het dan toch B-A-R worden
Ik ben in ieder geval van mening dat zulk een gedoe niet echt bevorderend is voor de sfeer binnen het team en vooral voor de relatia Jenson - Richards
Heisa? Tja, wat wil je, als een teambaas (FW) zegt dat een rijder (JB) voor hem gaat rijden en dan blijkt dat ineens niet meer te kunnen. Mij zou het niet verwonderen dat JB zonder medeweten van BAR, zelf een deal onderhandeld heeft, in de hoop er bij BAR van tussen te kunnen. Buiten Richards gerekend blijkbaar, maar als ie slim is, laat ie FW veel geld betalen voor JB en laat ie hme op het einde van het jaar vertrekken.
Reply With Quote
Old 10-08-2004, 15:32
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Scapa
In ieder geval, de FIA Contract Recognition Board heeft schriftelijk laten weten dat het contract tussen BAR en Button het enige geldige, geregistreerde contract is voor 2005. Frank Williams: in your face!
Nee, CRB zegt dat het contract met BAR rechtsgeldig is. Ze hebben het contract met Williams nog niet gezien
Reply With Quote
Old 10-08-2004, 15:46
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by gwyllion
Nee, CRB zegt dat het contract met BAR rechtsgeldig is. Ze hebben het contract met Williams nog niet gezien
http://www.crash.net/uk/en/news_view...id=1&nid=97220

Lijkt me duidelijk
Reply With Quote
Old 10-08-2004, 16:38
De Paddock Enthousiast

Quote:
Het BAR-communiqué luidt als volgt: "De FIA "Contract Recognition Board" erkende schriftelijk dat, vanaf vandaag, het BAR-contract met Jenson Button het enige geldige contract is dat geregistreerd is voor 2005."

De summiere mededeling geeft uiteraard niet aan of ook het Williams-contract met Button al is gedeponeerd bij de CRB.
bron: pitstop.tv
Reply With Quote
Old 10-08-2004, 16:40
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Er zullen ponden op tafel moeten komen wil Button bij Williams rijden volgend jaar. Dat is zeker
Reply With Quote
Old 10-08-2004, 19:09
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Scapa
http://www.crash.net/uk/en/news_view...id=1&nid=97220

Lijkt me duidelijk
Lees dit nieuwe bericht op pitstop.tv er maar eens op na: F1 - Williams: "BAR is fout"

BAR is blijkbaar de media zwaar aan het manipuleren. Ik vond het al verdacht dat BAR met persbericht naar buiten kwam en niet de FIA of CRB.

Het is een zwaar welles nietes spel aan het worden.
Reply With Quote
Old 10-08-2004, 19:13
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

we zullen het volgend jaar wel zien
Old 10-08-2004, 22:22
Raikkie's Avatar
Raikkie Raikkie is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by marcel
we zullen het volgend jaar wel zien
Dat denk ik er ook van Maar ik zou het niet erg vinden moest Jenson naar Williams gaan en Mika of Jacques in zijn plaats bij BAR gaan rijden
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules