![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Snacks (als je die half warme rotzooi dat stempel mag meegeven) zijn ook vreselijk duur, een zak friet met een klets saus zit op 5 euro. Blikje fris of bier kost ook 5 euro........althans in 2002. Rugzakje mee....... Programmaboekje was twee jaar terug ook 10 euro......zal ook wel duurder zijn geworden. Een vrijdagje Spa kan zonder goede voorbereiding alsnog uitkomen op een aardig prijskaartje ![]() Volgens mij hebben de organisatoren het idee dat het niet druk gaat worden, ze verkopen opeens tickets (brons) voor alleen de zondag.........dat hebben we ook al jaren niet meer gezien.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
parking is 10€. Staat in het officiele kalenderboekje van Spa.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Op de achterkant staat toch duidelijk: No moving pictures and/or sound recordings originated or recorded at the event blablablabla....
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Trouwens, welkom op het forum. Als ik jouw "woonplaats" bekijk moet je akelig dicht in de buurt wonen ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als ik dat gold ticket zelf zou hebben betaald zou het natuurlijk geen probleem zijn, maar laat ik nu even zo'n gelukspik zijn die vrijdag met andermans ticket mag gaan omdat diegene dan niet kan ![]() Maar ach, als het dan 10 euro kost heb ik nog altijd een goedkoop dagje Formule 1! |
|
|||
|
|||
Schandalig dat ze zoveel voor een parkingplaats vragen, en dan nog te hopen dat het niet regent of je kunt nog aan een plaatselijke boer gaan vragen om je uit het slijk te trekken. Het is overal wel iets maar Spa is toch ieder jaar een ramp kwestie van de fans waar te geven voor hun geld. Zelfs in de F3000 paddock is het niet optimaal hoor. We krijgen de 24u stands zoals ieder jaar. Maar als je weet hoe klein die zijn moet ik geen verdere uitleg geven denk ik. De trucks staan dan ook naast elkaar en dat mag je wel letterlijk nemen er is geen plaats voor een voortent of wat dan ook. Voor we in de F3000 paddock zijn hebben we al vier controles gehad, plus er loopt een vliegende brigade rond die de pitkaarten nakijkt. Heb je geen op zak of zichtbaar staat dit gelijk aan buiten gegooid worden ook voor de pitcrew. Ieder jaar moeten wij gewoon paddockkaarten gaan ronselen bij andere teams om de genodigden te kunnen binnenlaten, op andere circuits net hetzelfde, maar dan zijn het de teams die daar hun thuisrace rijden die niet genoeg kaarten hebben. En zo helpen we mekaar, een geluk dat dit nog kan. Maar ik heb echt te doen met de mensen die langs de draad staan en veel betalen ( te veel ) en eigenlijk niets zien. Je staat in soms erbarmelijke omstandigheden met je voeten in het slijk enz........ Een fritje, zou het geen 3 euro of meer kosten? Schandalig tot en met. Het zijn die mensen, de fans die de F1 laten leven wel deze mensen zouden ze moeten koesteren en geven waar ze recht op hebben. Alé voor degene die gaan naar spa wens ik veel kijkplezier en een leuk weekend, misschien tot daar...........................
|
|||
|
|||
Gewoon F1 boycotten
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Belgian Grand Prix 2004
Quote:
![]() Ja seh, we zullen donderdag wel zien wat ze zeggen. Morgeavond ben ik alvast ter plaatse ![]()
|
||||
|
||||
Praktisch vraagje: kunnen mensen met een Bronze ticket de ingang aan de Source gebruiken?
|
|
||||
|
||||
Quote:
==> NEE
|
||||
|
||||
Met een bronze ticket zijn wij toch altijd langs de source binnengegaan... (dan wel niet langs het circuit zelf natuurlijk, maar langs het links van het circuit gelegen boswegske waar je gratis je enkels en nek kan op breken, nadat je in de pipi tunnel langsgeweest bent...
![]() |
|
|||
|
|||
Ook ik ben in 2002 met een Bronze Ticket binnengegaan langs de ingang aan de Source. Ook in 2000 ben ik langs daar binnengekomen.
Wij zouden graag in de busstop gaan staan tijdens de wedstrijd. Welke ingang kunnen wij dan het beste nemen om daar zo snel mogelijk te zijn? Is dit de ingang aan de Source of is er ergens nog een ingang dichter bij de busstop? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|