![]() |
|
|
||||
|
||||
*** GP F1 België : de foto's !! ***
In plaats van enkele teasers heb ik ervoor gekozen om van elke deelnemer een foto online te zetten (het zijn er ocharme maar 20 en voor de gelegenheid heb ik Leinders er ook maar aan toegevoegd
![]() Enjoy! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 27-08-2004 at 22:47. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() En als "toemaatje" een "remschijf-foto" ![]() ![]() Last edited by Sennake; 27-08-2004 at 22:23. |
|
||||
|
||||
hebt gij voor de f1 ook een perskaart?
mooie foto's!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik vond wel dat het licht behoorlijk moeilijk was om er goede foto's uit te krijgen.
![]()
|
||||
|
||||
Ik vond het licht ideaal, ik heb liever een bewolkte lucht dan een stralende zon. Dan zijn de contrasten minder hard en komen de foto's beter tot hun recht (vind ik toch).
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() jan |
|
||||
|
||||
ligt het aan mij of hebben die minardis geen startnummer?
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Prachtige foto's Sennake !
Ook mooi om te zien dat er toch mensen zijn die op het circuit geraakt zijn. Even het relaas van een dagje F1. Vertrokken om 07.00 uur te Dendermonde. Buggenhout - omlegging - in de omlegging nog een omlegging. Brusselse ring - file ![]() Barchon - zoals altijd Pit-stop - stampensvol, doorgereden ![]() Barchon - file tot afslag Verviers (12 km ?) ![]() Enkele km's voorbij afslag file tot afslag Francorchamps ![]() In de file: "zo'n bende auto's kan toch stinken" - vensters terug dicht - "da blijft hier stinken" - vensters terug open - "hier komt precies rook vanonder mijnen auto" - "langs hier ook" KOPPELING NAAR DE VAANTJES !!! ![]() Pinkers op en verder bollen op de pechstrook tot afslag. Einde pechstrook - beslissing nemen - terugrijden dus. ![]() Politie-agent op de hoogte gebracht - legt verkeer stil ![]() Met veel moeite doorgereden naast de vele files tot Malmedy Malmedy: omgekeerd (11.10 uur) Cheratte: file tot voorbij Luik - "oef, bergaf, laten bollen" AC Leuven: "we gaan iets eten en drinken" - "da stinkt" E40: file van ik weet niet meer waar - "da stinkt hier nog altijd" Brusselse ring: file - "we gaan den E19 pakken" E19: geen problemen - goed in Mechelen geraakt Mechelbaan tot Willebroek: rijdende file Buggenhout: kleine file op provinciale baan Copain afgezet en bezoekje mechanieker - "amai, dienen otto stinkt" naar huis ! 16.00 Thuiskomst !! ![]() 9 uren gereden van Dendermonde naar Francorchamps en terug. Geen F1 gezien en auto naar de botten !!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|