![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() ik snap dat niet, die vrees voor terrorisme op grote evenementen... als je naar al die vorige aanslagen kijkt: allemaal gepleegd op doordeweekse dagen, die mensen deden wat ze elke dag doen... daardoor was het verassingseffect dus groter. die terroristen gaan ook wel weten dat ze zo geen groot F1-evenement of de Olympische Spelen of iets dergelijks moeten aanvallen omwille van de "verhoogde" veiligheid. volgens mij ben je op zo'n moment ter plekke veiliger als elders...
|
||||
|
||||
Ik wil niemand op ideeën brengen, maar van verscherpte controle heb ik niet veel gemerkt. In mijn rugzak had ik eender wat kunnen stoppen - geen mens die hem gecontroleerd heeft...
|
||||
|
||||
Mja...
we gaan hier toch niet de Amerikaanse toer opgaan? Als er ook maar ergens iets wordt georganiseerd, gaan er al geruchten rond van 'als' en 'dan'... Slaat toch nergens op? Angstpsychoses... nee, doe ik liever niet aan mee. Doe gewoon mijn ding, net zoals vroeger. Ik ga mijn leven toch niet laten bepalen door wat er eventueel wel niet zou kunnen gebeuren... Blijf dan thuis hé ![]() |
|
||||
|
||||
Mij zal het alleszins niet tegenhouden om naar editie 2005 te gaan. Wat ik vorig weekend heb gezien smaakt naar meer...
In dat verband nog een vraagje : Naast het circuit werden er al tickets verkocht voor 2005 - heb er toen nog geen gekocht. Zijn ze via het internet al ergens verkrijgbaar ?
|
||||
|
||||
Gewoon via: http://www.belgium-grandprix.be
Voor 15 september bestellen en je hebt 40% korting te pakken op een brons-ticket. Korting op de zilver en brons is ook aanzienlijk. Wat betreft die terreur-dreiging, ik laat me daar zeker niet door tegenhouden. Het dagelijkse woon-werkverkeer is nog steeds gevaarlijker ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|