|
|
|||
|
|||
Klaar: Aoshima Bomex RX-7
Goeiedag heren,
Tis de eerste keer voor mij om een model hier op de paddock te posten. Heb t bij mijn aantreden alhier al aangekondigd, 't heeft alleen ietsje op zich laten wachten vanwege wat spullen die ik nodig had en een probleempje met het spuiten. Hieronder een links van het 'in aanbouw' thread. http://www.automotiveforums.com/vbul...d.php?t=338097 Info: Sleuven gemaakt vlak voor de voorwielen Gaten tussen de skirts en de originele body opgevuld Gaten tussen de achterbumper en de originele bumper opgevuld Bovenzijde van de achterbumper gemodificeerd volgens de referenties Scratchbuild achterlichthuizen van de lichten in de bumper Scratchbuild koplampen m.b.v. Raybrig NSX koplampen Scratchbuild uitlaat systeem Scratchbuild aluminium tuner uitlaat Scratchbuild C-west GT-wing met SAS PE poten Nismo LM GT.. wielen van de Tamiya Skyline V-spec II Renaissance mesh (diamond) in voor en achter bumper Verwijderde achterruitenwisser Scratchbuild Alpine versterker inclusief bedrading Twee scratchbuild Trust subwoofers (met complete interieur modificatie) Scratchbuild veerpootbrug achter in het interieur Zelfgemaakte decals met dank aan Steve Hemming De kleur is Tamiya TS-17 zilver. Ik had wat problemen met het airbrushen van de body. De verf trok ik er met modelbouwtape zo weer vanaf. Dus alles weer teruggeschuurd en weer opnieuw begonnen met gewone spuitbus. Het interieur is geairbrushed. Tis de eerste keer dat ik een airbrush gebruikt heb en ik ben er laaiend enthousiast over. Geweldig ding. Dit model is de beste uit mijn collectie zo ver. Ben er redelijk tevreden over. Er zijn nog wat puntjes die beter gekunt hadden en er niet zo sjiek uit zien. Genoeg geouwehoerd, hier zijn wat kiekjes. Deze is om wat van de details te showen die ik em heb meegegeven. En omdat ik me zat te vervelen Bedankt voor het kijken, laat ff horen wat je dr van denkt. Bas |
|
||||
|
||||
Wel, omdat je er naar vraagt:
MOOI MOOI MOOI MAN !!
|
||||
|
||||
een puik werkstukje heeft u afgeleverd
Gaaf zeg! |
|
||||
|
||||
knap gedaan hoor , alleen achterspoiler had ik anders gedaan. Is nu precies zo slap.
maar voor de rest echt super ps. waar heb je die nissan S15 gehaald die in de signature staat ??? |
|
|||
|
|||
Bedankt voor het leuke commentaar. Ik ben redelijk tevreden over dit model. Hij heeft in ieder geval de looks die ik wilde. Dr zijn echter nog genoeg verbeterpunten. Elk model dat ik maak is beter dan de vorige dus over een paar maandjes als de volgende klaar is, dan laat ik t wel weer weten
|
|
||||
|
||||
zeer schoon echt wel
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|