![]() |
|
|
||||
|
||||
Vraag 19 en 20
![]() Moeilijkheidsgraad : 2 Punten per goed antwoord : 2 Vraag 19 :
![]() Tip : als je nóg lager in je wagen gaat zitten heb je volgens mij een kelderbel nodig! Vraag 20 :
![]() Tip : Ach, de dertig honingtenten vergeten, dacht deze piloot toen hij zijn VIP’s verwelkomde… Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@pandora.be vóór de START van de GP van Frankrijk op 3 juli 2005. Gelieve ook uw deelnemingsnummer te vermelden in de titel van uw antwoord-email, dat maakt het voor ons een stuk overzichtelijker. Bedankt hiervoor! En vooral : veel succes aan iedereen!!!! |
|
||||
|
||||
Een uur van mijn leevn kwijtgespeled op die tweede vraag.
![]() Wie het was had ik na 2 minuten, maar het jaar en de wedstrijd heb ik een uur naar gezocht.
|
||||
|
||||
Ben ik nog steeds naar op zoek, echt ni simpel nu er weer een interessante site offline is
![]()
|
||||
|
||||
Wie het is heb ik ook. Maar de wedstrijd heb ik niet gevonden ... verder zoeken zegt het spreekwoord ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Die site ken ik, google vond hem maar server lag plat.
![]()
|
||||
|
||||
Als we het allemaal over dezelfde hebben ... ligt niet plat maar wordt volledig hervormd.
Ik heb er ondertussen niet één uur, maar hele nachten aan verloren ! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar die vraag 20 heb ik ondertussen toch opgelost gekregen ![]() Kan ik me met die 21 nog eens bezig houden ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas helpt hij me hier niet echt verder.
|
||||
|
||||
Vraag 20 houdt me nu al enkele nachten wakker.
Piloot : Piece of cake! Maar welke GP? ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb ze eindelijk gevonden, de GP
![]() Maarreuh, de tip krijg ik niet ontcijferd... |
|
||||
|
||||
Quote:
Die slapeloze nachten bezorgen mij vakerige dagen ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Voila, 20 een makkie
![]() ![]() ![]() ook deze binnen mijn persoonlijke tijdslimiet kunnen oplossen. Enneuh, de tip van vraag 20 blijft me een raadsel, maar Sennake heeft iets met tenten... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|