![]() |
|
#226
|
||||
|
||||
De prototypes domineren nog altijd.
|
#227
|
|||
|
|||
De stream doet het precies weer niet meer. Zelfs de site van hibn ligt er vantussen.
Gelukkig kunnen we met de live timing nog wat volgen. GLPK is on the run blijkbaar. |
#228
|
|||
|
|||
stream doet het weer.
|
#229
|
|||
|
|||
opgave #10 achterkant staat in de fik.
|
#230
|
|||
|
|||
hezemans net snelste tijd van GLPK met 2:17:3
DE Pirelli's doen het blijkbaar beter op het droge. |
#231
|
||||
|
||||
Pure afzetters zijn het daar in Francorchamps. Op de officiële site staat dat je €45 moet betalen met een paddockticket en het was € 55. Voor de hoofdtribune moest je ook nog eens € 10 extra betalen. Verder waren er slechts 32 GT's, geen spanning, geen sfeer...
Alleen het WTCC was prachtig. Voor mij geen Francorchamps meer de komende jaren. |
#232
|
|||
|
|||
Je kan maar beter je tickets via Proximus bestellen. Dat is stukken goedkoper.
|
#233
|
||||
|
||||
Je kon ook meedoen aan de wedstrijd van Turbomagazine en Chevrolet. Eén WE-ticket gewonnen (Entry + Paddock).
![]() Parking is wel een dure grap (8 EUR/dag). Dus voor een WE (als je niet blijft camperen) 16 EUR ![]()
__________________
Vorsprung durch Technik |
#234
|
|||
|
|||
Blijkbaar is het weer beginnen regenen en de stream ligt er dus weer vantussen.
G*DV*RD*MM* ![]() |
#235
|
|||
|
|||
Had eerder moeten vloeken.
|
#236
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#237
|
||||
|
||||
Zojuist Prodrive's Richards op Eurosport, de beste man geeft toe dat er een fundamenteel probleem is met het remsysteem van de AM's. Op de een of andere manier schijnt er vuil te komen in het remsysteem (hoofdremcylinder) waardoor dat ding een eigen leven gaat leiden. Bij alle andere wedstrijden en testen hebben ze hier geen last van gehad, toch maar eens teken dat er in Spa andere wetten gelden..........op alle gebieden
![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#238
|
|||
|
|||
GLPK nu in dezelfde ronde dan Bouvy. op naar plaats 4
|
#239
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
#240
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Klantenbinding is niet het sterkste verkooppunt van Circuit Spa-Francorchamps ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 31-07-2005 at 12:26. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|