|
|
||||
|
||||
zeer mooi, doe zo verder zou ik zeggen
|
|
||||
|
||||
Ziet er al een pak beter uit!
Ik ben zo vrij geweest om je onderste foto eens te voorzien van "draaiende wielen" om te zien wat het geeft : |
|
||||
|
||||
de 2de vind ik zeer geslaagd, maar een (misschien domme) vraag: hangt het wagennummer niet verkeerd? Bij ons(TC) moet het nummer naar voor gericht zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Merciekes voor de positieve commentaren allemaal. Ik had er deze keer iets meer tijd in gestoken en de omgeving gemodelleerd naar een foto uit de Rally de France.
Hoppa: Het nummer op hat dak staat juist hoor, omdat ik toch niet heel zeker was en er eigenlijk nog nooit echt op gelet had ben ik het effe gaan nakijken aan de hand van m'n WRC video's en de nummers in de WRC staan naar achter gericht. En Sennaka mooi gedaan die draaiende wielen, t geeft een extra effect aan de foto. Fotoshop ??? Bij m'n volgende 'fotoshoot' ga ik eens iets proberen met m'n circuitwagens. Vermoedelijk gaat het een 'Le Mans' editie worden . Greetzzz, Infinity_MC |
|
||||
|
||||
Knap gedaan Infinity! Bijna echt ! Moet ik mss ook eens proberen...
|
||||
|
||||
Sjieke foto's.
De laatste reeks komt ook meer realistischer over dan de eerste. Grtzzzzzzz Nismo |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Leuke ideeën.
Tof om te zien. |