![]() |
|
|
||||
|
||||
Catherham 1/12 Tamiya
Ben al een tijdje aan het meelezen,
dit is mijn eerste post Heb in deze kit heel wat uren werk zitten. Prachtig model, wel iets anders dan de klassieke tamùiya dozen. In deze zitten een pak echte vijsjes, wat het nog leuker maakt om samen te steken. Alle stukjes : ![]() In de trasparante metaal grondlaag : ![]() In de grijze metaal grondlaag : ![]() In het racing green : ![]() Na een paar lagen : ![]() Na het droogproces heb ik alle onderdelen lichtjes geschuurd en daarna gepolierd met de 3 pasta's van tamiya. Remschijf in wording : ![]() Voorophanging : ![]() |
|
||||
|
||||
Hela, van een mooie entree gesproken.
Welkom hier, ik ben er zeker van dat ge u goed gaat amuseren met deze bende prettig gestoorden. Mooi kit ben je gestart. Houd ons op de hoogte.
|
||||
|
||||
Ik wil deze kit ook ooit bouwen (lees hebben) maar ik weet niet of het me aanspreekt qua detaillering. Ik hou niet zo van echte schroefjes in een kit, tenzij ze op de juiste plaats in de juiste schaal zitten.
We gaan deze WIP dus goed volgen ... en kennis opdoen. Welkom hier en veel geluk!
|
||||
|
||||
Dag Bart, blij je hier ook tegen te komen.
Succes man. |
|
||||
|
||||
Ophanging achteraan :
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Wat ik me zit af te vragen. Gaat het in je gallerij over dezelfde kit?
Zie: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=14817 |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Bartje, je zou beter uw 430 resin posten waar je aan bezig bent.
|
|
||||
|
||||
Hier enkele foto's van de begin van de bouw aan het interieur.
De deurpanelen heb ik met de dremel bewerkt, zodat de poprevetten weg zijn. Ik heb de panelen dan overtrokken met carbon (studio 27) Ook de midentunnel heb ik voor een deel in de carbon gezet voor de rest de origineel bijgeleverde tapijten gebruikt. Ik wil deze kit aan iedere modelbouwer, met wat ervaring, aanbevelen. Het is niet te vergelijken met iets anders, aan deze kit heb ik op mijn 36 jarige leeftijd( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by bartmotte; 19-01-2007 at 22:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
je bedoelt waarschijnlijk de 360 modena gtc ![]() zal deze ook eens beginnen posten ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Mooie dingetjes dat je hier laat zien
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
strak gebouwd, alleen vind ik de kleuren van het motorblok, de versnellingsbak en het kleppendeksel een beetje ongelukkig. Rood? Blauw?
Maar ... ieder zijn goesting zeker!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|