De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Aankondigingen
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 05-02-2007, 15:27
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Namens Team de Spuitgasten een dankjewel aan de heren Dominique, Patrick, Pascal, Werner, Guido en Guy voor de gelikte show die jullie weer hebben gegeven.

Ook een ferm merci aan de sponsors die de prijzentafel mooi gevuld hebben te weten: Cafe Wheels, Transporama, Dutch Supercar Challenge, Road Runner, MISS, Stille Genieter, Pompierke, Selespeed, Truckstore, huudo.com en Extreme kart Herselt.

Op naar quiz editie 4 in 2008!!
Nu ik vermeld wordt bij de sponsors zal ik voor volgend jaar extra mijn best moeten doen om mooie prijzen te voorzien
Reply With Quote
Old 05-02-2007, 18:08
hannu's Avatar
hannu hannu is offline
De Paddock Rookie

Thumbs up

Quote:
Originally Posted by Baron View Post
Zoals gewoonlijk hadden de afwezigen weer ongelijk.

Een dikke proficiat aan het Damamaho-team voor hun overwinning en aan het Paddock Quiz Team voor de organisatie . Het was weer super, jongens.
Wat kan ik hier aan toevoegen dat nog niet gezegd is : niets, dus.

Quote:
We hadden graag onze overwinning van vorig jaar nog eens overgedaan, maar in het begin van de quiz waren we blijkbaar nog niet goed wakker.
Zeg maar gerust, in een vaste slaap, want voor de pauze wist ik niet eens meer wat een droedel nu eigenlijk is... En Johnny Rutherford doorhalen, en vervangen door Peter Revson was ook niet de meest briljante ingeving van ondergetekende.

Quote:
Vooral de themaronde over de eerste F1 GP in 1950 heeft ons de das omgedaan.
't Is ook zo lang geleden, nietwaar. En met de jaren wil het geheugen wel eens nalaten. Gelukkig hadden we onze wandelende encyclopedie (Juha) om de schade te beperken.

Quote:
Het Haspengouw Racing Team (2 x 2e, 1 x 1e) geeft alvast afspraak voor de Live Quiz 2008. Onze ambitie is om opnieuw op gelijke hoogte te komen met Damamaho (2 x 1e, 1 x 2e). See you next year in Zolder !
Enfin, als ze mij er nog bij willen. En ik op mijn ouwe dag de weg naar Wheels nog vind in het donker.
Reply With Quote
Old 05-02-2007, 19:01
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

Quote:
Originally Posted by hannu View Post
En Johnny Rutherford doorhalen, en vervangen door Peter Revson was ook niet de meest briljante ingeving van ondergetekende.
Mijn idee om van die 4 juiste Vipers er toch nog 3 veranderen was ook niet echt geslaagd te noemen.
Reply With Quote
Old 06-02-2007, 10:54
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ik heb opnieuw een leuke avond gehad, vooral met dank aan mijn teamgenoten.
De verwachtingen waren laaggespannen, maar niettemin mochten we blij zijn met het resultaat (5de plaats). Een paar blunders hebben ons mogelijk een beter klassement gekost, maar niet getreurd.

Nog eens bedankt Jan, Marc en Johnny (sorry voor het vroege vertrekken, maar ik moest inderdaad vrij vroeg opstaan en dat ging moeizaam) ! En ook de organisatie uiteraard !
Old 06-02-2007, 13:10
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Een heel dikke merci aan heel het team en alle deelnemers die deze quiz mogelijk maakte.

De Lamzakken, waaronder ik ook, hebben het al beter gedaan dan vorig jaar. Binnen een goede 2 à 3 jaar proberen we de top tien eens binnen te glippen.

Dit jaar hadden we een team van drie Paddockers en één buitenstaander Gert, een vriend van Corvetteboy. Bedankt Gert want zonder u hadden we toch wel een mindere score hoor.

Ik heb spijtig genoeg enkele punten laten liggen voor 'De Lamzakken' om mijn eerste gedacht, dat nadien juist bleek te zijn, te veranderen.

Ze kwamen we ook eerst niet op een bepaalde Droedel. Oké zeiden we, we geven dan maar af. Juist af gegeven en we komen er op.

'De Lamzakken' hebben hun zeer goed geamuseerd en zijn heel tevreden met de prijzen, ieder van ons heeft een Belcar Boek gekozen van enkele jaren geleden.

Nog eens bedankt!

Mvg...
Reply With Quote
Old 06-02-2007, 13:37
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Ja de quiz was weer dik in orde. Merci aan de organisatie.
Grote achterstand opgelopen tijdens de eerste rondes. Stonden pas op p12 na tweede ronde.
Na eerste deel stonden we op 10 punten van de leider, aan het einde op 7 punten. Van mij hadden er nog 10 rondes mogen volgen... De harde kern is toch blijven hangen tot HALF ZEVEN...
Old 06-02-2007, 14:35
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally Posted by Mario View Post
Een paar blunders hebben ons mogelijk een beter klassement gekost, maar niet getreurd.

Blunders! Hoezo blunders?!?

Allez dan, enkele voorbeelden:

* als je denkt dat het centrale thema “Wallonië” is ipv “2006”, dan vervang je toch gewoon Jan Heylen (wiens poster vóór je neus hangt) door Jerôme d’Ambrosio en Katherine Legge wordt in een wip (nu ja ) Vanina Ickx. De verfranste wet van Massa resulteert alzo in “gregWaar De mevius” (moet een Waal zijn)
Meteen zes punten kwijt, al hebben we er in die ronde zelfs meer verloren.

* en dat team van Rafanelli, hoe zou dat kunnen heten? Giesse, BMS, of toch maar Risi Competizione? In elk geval kan het nooit simpelweg Rafanelli zijn!

* of hoe op het hoogtepunt van de stress Fransoos Bob Wollek plots tot Zwitser werd genaturaliseerd , evenwel zonder blijvend letsel

* als een Saleen TO nog niet bestaat, moeten ze hem gauw uitvinden, kwestie van die Seat Leon van Oreca een lesje te leren.

Om maar te zeggen, als ons kat een koe was hadden we ongetwijfeld deze quiz gewonnen.
Gelukkig is ons kat een kattin, anders sliep er nu een koe in mijn garage.

Voor alle duidelijkheid, de Quizpoezen hebben zich kostelijk geamuseerd en zijn dik tevreden met het resultaat: de Oldtimers werden eens te meer afgedroogd met een ruw handdoekske van P&G.

Een verdiende dikke pluim voor de organisatie , volgend jaar heb je ons terug aan uw been.
Reply With Quote
Old 06-02-2007, 17:52
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by A.J. View Post
De harde kern is toch blijven hangen tot HALF ZEVEN...
We hebben toch niet te veel lawaai gemaakt é?

Mvg...
Reply With Quote
Old 06-02-2007, 18:03
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Het is leuk te horen dat jullie zich vermaakt hebben.

Van onze kant uit was dit veruit de beste quiz - denk ik - die we tot nu toe georganiseerd hebben.

Eerst en vooral omdat we na de 2 voorgaande edities al aardig op elkaar ingespeeld zijn en dat het dus ook qua voorbereiding allemaal wat makkelijker ging/gaat. Ons eerste technische euvel in 3 jaren, plots krijg je een slide die er niet hoort op te staan, heeft daar zelfs niet aan kunnen wijzigen.

Verder mogen we zeker onze sponsors een flinke dankuwel zeggen voor het meehelpen verzamelen van een indrukwekkende prijzentafel! THANKS GUYS!

Ook de kok droeg zijn steentje bij door een erg lekker avondmaal te serveren voor iedereen die zich ingeschreven had. Het was een lekkere opwarmer om de quiz mee te starten.

Onze initiële vrees dat de quiz misschien "te moeilijk" zou zijn, bleek achteraf enigszins ongegrond aangezien iedereen zich toch positief over het niveau heeft uitgelaten. Da's inspirerend voor de volgende editie.

In ieder geval, na meer dan 12 uur in Wheels vertoefd te hebben - een persoonlijk record - (opzetten, eten, quizzen, napraten enz) ben ik moe maar met een tevreden gevoel naar huis gekeerd, onderweg weeral plannen makend voor de volgende editie....

Reply With Quote
Old 06-02-2007, 18:03
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
We hebben toch niet te veel lawaai gemaakt é?

Mvg...
neen, helemaal niet... heb rustig kunnen slapen van kwart voor 7 tot kwart na 7 zeven.
bende vandalen
Old 07-02-2007, 00:30
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by Juha View Post
Mijn idee om van die 4 juiste Vipers er toch nog 3 veranderen was ook niet echt geslaagd te noemen.
Ja, het eerste gedacht is meestal het juiste. Dat is iets wat we zaterdagavond ook geleerd hebben. Raffanelli vervangen door Bigazzi was ook niet mijn sterkste zet.
Reply With Quote
Old 07-02-2007, 10:21
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Sukkels !
Old 07-02-2007, 10:43
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

De sukkels waren wel tweede, en deden het beter dan jij, sukkel.
Reply With Quote
Old 07-02-2007, 11:48
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Als ik het zo wat zit na te lezen, denk ik dat hier en daar wat gesukkeld/geblunderd/gemorst met punten is. Bij het nakaarten achteraf heb ik het al aangehaald en doe het nu nog even. Bij quizzen is het belangrijk om nooit van je eerste gedacht af te stappen. Als dat bij deze quiz consequent zou toegepast geweest zijn, had de stand er helemaal anders uitgezien. Dat uitgerekend regelmatige online quizzers zich daar door laten vangen is grappig.
Reply With Quote
Old 07-02-2007, 14:30
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

ik zou wel eens een compleet individuele quiz, een soort autosport examen zien zitten...

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules