![]() |
|
#61
|
|||
|
|||
Kevin Leest liet z'n auto dwars staan en ging achter de vangrail staan als protest tegen de normtijd, toen ze hem wilden wegduwen stapte hij snel in en reed hij de paddock in
Althans, dat is wat ik heb opgevangen, dus excuses als er iets niet van klopt.
__________________
Do what you have to do before you can't do it anymore.. |
#62
|
||||
|
||||
Klopt niet hij heeft zijn wagen op de grid laten staan met als gevolg dat deze werd weggetakeld ( niet weggeduwd ) .
__________________
yannick racing |
#63
|
||||
|
||||
Als ik alle lieve verhaaltjes zo lees dan moet het echt beestenweer zijn geweest in Spa. Het staat zelfs in de persbabbel van SRO:
Quote:
Quote:
Uiteaard even gesnuffeld bij de FIA of dergelijke teksten daar ook te vinden zijn. Ja, dus ![]() Vergelijkbare FIA tekst: Quote:
![]() Anders gezegd, ik zou weleens een goede (officiële?) onderbouwing zien waarom de oplossing van 40 minuten SC-car de beste oplossing was! Ze hadden op zijn minst kunnen onderbreken met een code rood. Op dat moment had men alsnog kunnen inschatten of een herstart voor een bepaalde tijdsduur mogelijk zou zijn geweest gezien het tijdschema van die dag. Mijn (eigenwijs) inziens zijn de teksten in het SRO meer dan voldoende om tijdens extreme weersomstandigheden de wedstrijd af te vlaggen c.q. te onderbreken met een code rood. Zoniet, dan zorgen ze er maar voor dat zo'n artikeltje erin komt voor 2008 ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 12-06-2007 at 21:23. |
#64
|
||||
|
||||
Hmm, ik stond er nochtans met mijn neus op en heb iets anders gezien. De wagen is niet weggetakeld geweest. Dat was nochtans het plan...
|
#65
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#66
|
||||
|
||||
Aan de nieuwe uitloopstrook aan de Antenne, tussen posten 20 en 21, liep er anders water genoeg over t circuit (de nieuwe riolering kon het niet aan).
|
#67
|
||||
|
||||
Quote:
Bij regen "gelden" de normtijden niet? Althans, in natte omstandigheden is zo'n klasse 3 wagen met sterke bezetting uiteraard sneller dan de gewenste winnaars uit klasse 1. Weten we meteen waarom we 40 minuten SC hebben gehad ![]() ![]() Is Belcar 2007 autopsort? Nee, het is een regelrechte soap ![]() attachment: artikel uit het Limburgs Dagblad van 13-06-07. Staat wel een mooie fout in. Bij ons in Limburggggggg hebben we geen Dodge Vipers maar Dutch Vipers ! ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 13-06-2007 at 20:18. |
#68
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#69
|
||||
|
||||
Zou hier over SRO toch nog even één ding kwijt willen, ze maken in hun nieuwsletters en op hun website publiciteit voor de MGVDBelcar, en er staat onder andere in vermeld, de referentie tijd voor klasse 3 ligt 1,5 à 2 seconden boven de pole in GT3. Nu zijn ze gewoon al heel het jaar met ons "kloten" aan't spelen. Elke wedstrijd vinden ze wel een ander regeltje uit, de eerste wedstrijd komen ze af met een gemiddelde van de top drie uit de vrije training(waarom zou een team dan door rijden tijdens deze training?) plus 1,30 seconden. Ze tellen er dan uiteindelijk 1,50 bij. In Donington mogen we in de kwalificaties niet onder 1min 14.000 rijden, terwijl de snelste mosler daar 1min08.9?? draaide ofwel maar even 5sec verschil. In de wedstrijd hebben ze die dan onder druk maar herleid naar iets meer dan 2 seconden, op het korste circuit van het kampioenschap; (waar is die 1,5 sec van de website???).
Nu in Spa draaide de Corvette van PK-sport tijdens de vrije training reeds een tijd van 2.27.068. Toch behouden SRO en de RACB een normtijd van 2.33.000 voor de kwalificatie. Wij vragen vrijdag na de kwalificatie, wat onze nieuwe referentie tijd zal worden, antwoord morgen. Zaterdag na de warm-up, tijdens een extra briefing(9h30), vragen wij er weer om, antwoord straks. Om 10h15 loop ik eimand van SRO op het lijf, antwoord we zijn er mee bezig. Maar op de startgrid komen ze de normtijd uitdelen aan de wagens van klasse 3. Indien een regelement veranderd moeten dan trouwens niet alle deelnemers ervan op de hoogte worden gebracht?????? Ze hebben dat gewoon op de startgrid gegeven omdat we niet meer de tijd zouden hebben om er een discussie rond te voeren. IK NOEM DIT GEWOON "LAF". SRO en RACB durven gewoon niet de verantwoordelijkheid over dit onderwerp nemen. Ga je bij SRO aankloppen dan verwijzen ze u naar de RACB, ga je dan naar de RACB dan sturen ze u weer door naar SRO. Ondanks het ons 80 plaatsen ![]() ![]() |
#70
|
|||
|
|||
Volledig akkoord met jawaddeman.Is dit nog autoracen?
Normtijden,gewichten,auto's hoger zetten,vleugels verkleinen pffff |
#71
|
||||
|
||||
Quote:
Nu, wat ons betreft maakte dit toch niet veel uit, gezien onze Biturbo owv te weinig vermogen daar toch nooit zal aangeraken. In de regen is het uiteraard een ander verhaal, zoals hierboven al aangehaald. Ik kan de frustratie van Kevin en co heel goed begrijpen. Hij is een heel snelle piloot en een toffe kerel, maar toch heb ik er gemengde gevoelens bij... Anderszijds wist men wel voor het seizoen begon dat er voor divisie 3 een normtijd zou opgelegd worden, en dan moet je natuurlijk niet komen mekkeren dat je met een GT1 sneller bent dan een FIA GT3, want een GT1 met een goeie piloot is naar mijn mening altijd sneller dan een FIA GT3, op een uitzondering na waarschijnlijk. De manier waarop deze normtijd bepaald wordt heb ik het ook wel moeilijk mee, en zorgt uiteraard voor frustraties... Just my 2 cents ![]()
__________________
http://www.m-s-e.be/ Last edited by B.V.S.; 14-06-2007 at 11:17. |
#72
|
|||
|
|||
Was die actie van Kevin eigenlijk door jou en AD goedgekeurd, of was dat echt een eigen actie van hem.
Ok normtijd op dat vlak is niet erg, maar ze mogen er geen spel van maken gelijk ze nu al een hele tijd bezig zijn. want dat is frustrerend voor iedereen...
__________________
www.krisgilissen.net |
#73
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.sro-belgium.be/index.php?...&limitstart=24 en wat staat daar 1,5 à 2... Had gedacht van een organisatie zoals SRO, dat ze zich toch aan hun woord zouden houden... tja... En GT1, moet je een beetje relativeren, vergelijk hem niet met de Corvette van vorig jaar, kleinere vleugel, kleinere brydes, meer gewicht en minder goede banden, als toen deze wagen in GT1 meereed. Trouwens hebben de de GT3's zich onlangs niet mogen upgraden??? |
#74
|
|||
|
|||
Ik heb wel 5 jaar universiteit gestudeerd, maar dat ganse Bel Car/ SRO gedoe gaat boven mijn petje. GT1, GT 2, GT 3, FIA GT3, normtijd, normtijd in de regen anders, referentie tijd, kleine vleugel, meer gewicht, code rood, grote bride, kleine bride, allerkleinste bride, brede banden, harde banden, banden met noppen, weet ik nog wat allemaal.
Ik begrijp er totaal niets meer van; ik neem aan dat dit bij Jan met de Pet ook het geval zal zijn. Als alleen nog de super begaafden (ik reken de officials niet daarbij, want die verstaan hun eigen reglement niet) dit begrijpen, dan zullen er wel niet veel toeschouwers zijn, tenzij men iedereen voor niets binnen laat om een zondagnamiddag gratis door te brengen "want we weten toch niet waar naar toe". Sorry, maar wat dit jaar gebeurd vind ik totaal belachelijk. Ik heb absoluut geen probleem met het nivelleren van de kansen en de auto's, integendeel , maar doe het op een intelligente, begrijpbare manier voor Jan met de Pet en niet voor Jean Marc Eugenie met de blazer. Er zijn maar 2 mogelijkheden: ofwel maakt U sport voor "het volk" en dan bent U totaal verkeerd bezig; ofwel maakt U sport tot eigen glorie en kassa en dan moet ik ootmoedig toegeven: "Jullie doen het goed". |
#75
|
||||
|
||||
om eerlijk te zijn, als ik naar een wedstrijd aan het kijken ben, trek ik me maar weinig aan van wie nu precies wat heeft aangepast, of wie wat waar heeft moeten leggen. neen, dan kijk ik naar de actie op de baan.
al de rest is voer voor de teams en de organisatie, de fan moet zich daar niet mee bezig houden alles te ontcijferen als hij het niet begrijpt. het begrijpen is mooi meegenomen, maar het is geen voorwaarde om van een sport te kunnen genieten. kijk maar naar criquet bevoorbeeld, trekt in bepaalde landen behoorlijk veel volk, maar je maakt mij niet wijs dat die dat allemaal snappen hoor ![]()
__________________
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|