![]() |
|
|
||||
|
||||
Buiten dat dan maar daar let ik dan juist niet op he
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik had deze bounce verwacht.....Technisch gezien moet je kijken naar het chassis van de wagen in mijn ogen en dat bepaald wat de nationaliteit van de wagen is. Moslers kunnen ook verschillende motoren hebben bv. (zie maar in de Belcar) toch blijft de wagen brits omdat het chassis brits is.....
Bij Gillet is dat Belgisch en bij PK is dat Amerikaans
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Luc Alphand krijgt ondersteuning van een aantal Pratt&Miller engineers en als rijders Beretta en Gavin:
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=1889#more-1889 http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=1897#more-1897 |
|
||||
|
||||
Steve van Bellingen op de C5R van Luc Alphand dan?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Nee, volgens La Dernière Heure op de C5 van SRT samen met Duez, Coens en Soulet.
|
|
|||
|
|||
Wat de Oreca Saleens betreft, die komen niet. Zie Pitstoptv.be
Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Lap zeg, de constructeurs komen met officiële steun, en wat doet Saleen? Die komen niet that's it.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben al blij dat je dit bevestigt Bram, want ik dacht toen ook "huh? Mosler is toch Amerikaans?". Maar door de link met het Britse raceteam begon ik te twijfelen...
|
|
||||
|
||||
De testdag zou doorgaan op 2 of 3 juli zoals hier al ergens gezegd. Maar voor 4 juli wordt er op Spa een extractieteam gevraagd voor de FIA-test die dan doorgaat. Het zou best kunnen dat ze daarmee de testdag voor de 24h. bedoelen.
|
|
|||
|
|||
Laat het maar 3 of 4 juli zijn, want de 2e heb ik nog examen
![]()
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid....
Quote:
|
||||
|
||||
is die publiek toegankelijk? en zo ja: moet er inkom betaald worden?
|
|