![]() |
|
|
||||
|
||||
Hier ben ik weer
![]() G&A met de Mosler, net als Motorsport International. Signa Racing met een Viper GT3. |
|
||||
|
||||
Voorverkoop is 30 EUR en met paddock 60 EUR. Leuke geste dit jaar indien je koopt in voorverkoop : gratis tribune (zowel overdekt als neit overdekt)
wel leukd at ze weten dat e rook nog zoiets is als Vlaanderen, geen enkel voorverkooppunt daar ![]()
|
||||
|
||||
Internet is ook in Vlaanderen beschikbaar, hoor
![]() |
|
||||
|
||||
Moet ik dat dan maar betrouwen? Staat op die site geeneens bij of ze mijn tickets aangetkend versturen of met de gewone post, waardoor ik niks zekerheid heb in geval van verlies.
Valt trouwens op dat die site niets van autosport kent: Aantal ronden: 44 (306.592 Km) korte 24 uur dit jaar ![]() De tribunes zijn dus blijkbaar zilver bij niet paddock en goud bij paddocktickets
|
||||
|
||||
Hopelijk wordt Lamy nog aan dat lijstje toegevoegd. Ik vraag mij af of hij toestemming zou hebben van Peugeot.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat we JMB met 1 MC12 komt met hun 4 Citation Cup rijders.
Ook had Rene Snel plannen om met de Corvette Z06 GT3 te komen. of was dat voor de 24u van Zolder? Ook denk ik dat we Salo, Melo, Bobbi op de AF Corse F430 kunnen verwachten. Markus Palttala op een PSI Vette. Franchitti op de Scuderia Ecosse F430 Olivier Muytjens op de Red Racing Viper Last edited by JorritVD; 21-06-2007 at 17:33. |
|
||||
|
||||
John Martins Beers (bekend van o.a. Gordon) sponsort niet enkel Lefort en/of Lambert. De kleuren van het bedrijf en/of hun merkna(a)m(en) zullen trouwens op meerdere wagens te zien zijn tijdens deze editie van de FIA GT 24U Spa. Niet hoofdzakelijk als teamsponsor, vooral als sponsor van de rijders die ze steunen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
Bobbi is 'buitengesmeten' bij AFCorse...
|
|
|||
|
|||
Om welke reden is Bobbi aan de deur gezet?
Mvg... |
|
||||
|
||||
Het kan zijn dat ik mij vergis, maar was hij niet gecrasht eind vorig jaar?
En had hij zijn titelkansen daarom niet vergooid? |
|
||||
|
||||
Ik denk dat dit niet echt snel gaat gebeuren, in 2007. Al hoop ik wel dat Markus meedoet aan de 24 uur van Spa.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Anderzijds heb ik wel het gevoel dat hier zeer veel gespeculeerd wordt zonder duidelijke aanwijzigingen voor sommige rijders.......
|
||||
|
||||
http://www.planetlemans.com/cmsv2/in...=2628&Itemid=2
Interview met Palttala; gaat o.a. over Spa 2007. Het was nog niet zeker waar hij zou rijden. ![]() |
|
||||
|
||||
(De geruchten doen de ronde dat) Racing Box komt met 1 of 2 Viper(s).
'k Ben benieuwd of ze zin (en geld) hebben om met een Mazza of met een Saleen te komen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 16 (0 members and 16 guests) | |
|
|