De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-06-2007, 16:34
Pegasus's Avatar
Pegasus Pegasus is offline
De Paddock Regular

Heerlijk zo'n race op donderdag; parkeerruimte zat, geen drukte langs de piste

Die Z4 heeft inderdaad wel even stevig doorgebrand!
Reply With Quote
Old 28-06-2007, 16:46
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Mooie race. Jammer van de gallardo die uitviel. Was zeer blij toen ik de ultima vierde zag rijden. Weet iemand hoe het komt dat ze moesten opgeven? Wat ik ook raar vond was de brand van de z4. Weet iemand de oorzaak?
Old 28-06-2007, 18:03
Jerre's Avatar
Jerre Jerre is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Pegasus View Post
Heerlijk zo'n race op donderdag; parkeerruimte zat, geen drukte langs de piste
Idd, dat was vorig jaar wel anders. Was toen pertang ook op donderdag.

Ik had zonet wel pech met naar huis rijden, ik kreeg mijn wagen niet meer in achteruit ! Ook in 5de vertikte hij en in 4de alleen als 'm goesting had
Hopelijk is het enkel de pook die los hangt (hing daarjuist ook wel serieus los), anders ziet het er niet goed uit voor mijn portemonnee.
Reply With Quote
Old 28-06-2007, 19:04
serge serge is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Jerre View Post
Idd, dat was vorig jaar wel anders. Was toen pertang ook op donderdag.
amai, amai, ik dacht "pertang" dat we hier toch een beetje AN probeerden te hanteren...
Ik moet wel zeggen dat het lang geleden was dat ik dit woord gehoord heb, en ik kreeg bij het lezen direct een op mijn gezicht!
Reply With Quote
Old 28-06-2007, 19:13
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

hhm de corvette nog eens gewonnen..
pff was vandaag beter ook naar zolder gekomen..
Reply With Quote
Old 28-06-2007, 19:31
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Ik vond het een schitterende race tot de pitstops. Na de SC lag de Mosler °24 een heel stukske achter maar net wanneer PK binnenkwam zat de Mosler aan de Corvette z'n staart. Spijtig dat de race weer gewonnen werd in de pits. Maar ook de andere gevechten in de top 10 vond ik serieus de moeite waard! Best geslaagde dag dus!
Old 28-06-2007, 19:40
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
Het gebeurde net voor de box van AD Sport, en deze mensen sprongen onmiddellijk ter hulp. O.a. Kris Wauters himself hanteerde de brandblusser...
Dat hadden ze beter niet kunnen doen, een van de oorzaken waarom het blussen langer duurde dan nodig was Vakkundige uitleg via Pompierke volgt.

Mooie race, prachtige opening van de wedstrijd...........leuke dag. Echter qua concept was deze dag een regelrechte flop. Waar waren die 5000 tot 7000 kids? Lijkt mij een nullletje teveel
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 28-06-2007, 21:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Vraagje: Waarom reden Thiers-Jonckheere met de Daikin Viper in de guestklasse?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 28-06-2007, 21:36
PorscheGT's Avatar
PorscheGT PorscheGT is offline
De Paddock Regular

Ik vond dit artikel daarstraks omtrend deze wagen ..
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2071
Reply With Quote
Old 28-06-2007, 22:14
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by PorscheGT View Post
Ik vond dit artikel daarstraks omtrend deze wagen
Denk eerder dat het de vraag was waarom ze in de guest klasse reden met die wagen, niet waarom het damesduo niet aanwezig was vandaag. Ik kan me natuurlijk vergissen
Reply With Quote
Old 28-06-2007, 22:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by PorscheGT View Post
Ik vond dit artikel daarstraks omtrend deze wagen ..
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2071
Ja, dat nieuws van de deelname aan de ADAC GT Masters was vandaag in de pits te horen. De dames hebben overigens 1000% gelijk, die meiden rijden dan wel voor hopenlijk 30.000 man i.p.v. 5 schoolbussen Dat verklaard nog niet waarom deze wagen met nr. (3)10 als guest werd gezien.

De persreutel van SRO staat ook online, word ik toch alweer verkeerd geinformeerd door die gasten! Die durven wel zeg Geen probleem, we maken de mistanden kenbaar op dit forum:

Quote:
Au même moment, la BMW Z4 GT4 explosait son moteur et prenait instantanément feu dans une ligne droite noyée dans un nuage de fumée. Un show très apprécié par les spectateurs d’un jour courant dans les tribunes pour constater que le pilote (Lagrange) était heureusement bien indemne.

http://www.sro-belgium.be/index.php?...d=15&Itemid=65
Is de motor ge-explodeerd? Dat lijkt me wel heel stug, voor zover ik weet ligt de motor van een Z4 voorin. De brand was toch echt aan de achterkant, het was een echte benzinebrand, getuige de plas benzine die achterbleef toen de Z4 op de depannage-wagen werd getakeld. De oorzaak van die benzine-brand? Kapotte benzineleiding? Iets met de tank? Dat zal nader technisch onderzoek van G&A wel uitwijzen.

Kijk, heel simpel............de GT3 races die door SRO Belgium worden georganiseerd zijn tot op heden een aanwinst. Witmeur, zorg er eens voor dat de echte liefhebber ook een correct verslag krijgt van de feiten. Dit is te schandalig voor woorden. De tweede wedstrijd op rij dat jullie grondig de mist ingaan met de persreutel.

Wie ben ik? De borstelman op de plaats van het ongeval

Iets minder ernstig maar ik krijg er op bepaalde plaatsen jeuk van:
Quote:
C’est dans une ambiance assez estudiantine, avec des classes entières d’écoliers pique-niquant sur les tribunes et des enfants hurlant leur joie à chaque passage des bolides, que Peter Kox a signé, peu après la pause déjeuner, le meilleur temps des essais qualificatifs de la 4ème manche du Mediagroep Van Dyck Belcar disputée exceptionnellement ce jeudi après-midi.

http://www.sro-belgium.be/index.php?...d=15&Itemid=65
Pfff, zo kun je ook omschrijven dat er werkelijk geen kat aanwezig was. Als er 20 bussen voorbij de tunnel zijn gegaan mag je blij zijn. Welke studenten? Wist niet dat kids van 8 jaar als studenten werden gezien. Afgaand van je gemoedstemming is dat een schoolgaand kind of een vervelende blaag

Wees gerust, ik heb een mooie dag gehad. Geen seconde spijt dat ik verlofdag heb opgenomen.
Reply With Quote
Old 28-06-2007, 22:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Zien we de Lambo terug in '07? Graag! Als ik lees dat die Ritskes pas 10 wedstrijden in de armen heeft en dan toch Kumpen achter zich kan houden? Dan zeg ik: U bent altijd welkom

Quote:
“Dit had ik nooit verwacht dat ik het hele veld zo lang achter mij kon houden, dit smaakt gewoon naar meer. Wij komen zeker dit seizoen nog een keer in de Belcar terug kondigde Ritskes aan. “Aan de 24 Uren van Zolder zullen wij zeker niet deelnemen, daar is ons team nog te jong voor. Voor volgend jaar zullen wij dit bestuderen

http://www.autosport.nl/actueel/news...06&rubriek=int
Nog een mooie sneer naar de DTM:
Quote:
Ook hier werd de leider niet opgepikt, maar om de wedstrijd niet te bederven, zakte de safetycar langzaam terug naar de leiders. En pas toen de achtervolgers aansluiting aan de kopgroep kregen gaf de wedstrijdleiding de wedstrijd vrij. Misschien dat organisatoren van andere kampioenschappen hier nog iets van kunnen leren?

http://www.autosport.nl/actueel/news...=2&rubriek=int
M.b.t. Mark J. Thomas op de GS Motorsport Viper nog een leuke anekdote. Bij het uitrijden van de pits moet elke coureur even stoppen bij de standcommissaris van de RACB, zodat deze man de mogelijkheid heeft om te noteren welke coureur achter het stuur zit. In de ogen van elke coureur is zo'n man altijd te langzaam. Kan die man niks aan doen Door al die netjes en fel gekleurde helmen is een naam nu eenmaal moeilijk te lezen. Die man doet echt zijn best maar het kan uiteraard nooit snel genoeg zijn voor een coureur. Mark J. Thomas loste het creatief op, armpje uit het raam en met de vinger wijzen op zijn eigen naam

Last edited by Mark; 28-06-2007 at 22:39.
Reply With Quote
Old 28-06-2007, 22:35
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Reed die niet in de guestklasse omdat deze geen enkele vaste piloot aan boord had?

Mogen ze maar een aantal wedstrijden op zolder rijden als ze deze race niet rijden en in augustus dan een andere rijden. Want snap die reden niet goed..
Old 28-06-2007, 23:09
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Mooie race. Jammer van de gallardo die uitviel. Was zeer blij toen ik de ultima vierde zag rijden. Weet iemand hoe het komt dat ze moesten opgeven? Wat ik ook raar vond was de brand van de z4. Weet iemand de oorzaak?
Ultima versnellingsbak stuk .
Bron ; iemand van het team zelf
Old 29-06-2007, 08:02
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Dat hadden ze beter niet kunnen doen, een van de oorzaken waarom het blussen langer duurde dan nodig was Vakkundige uitleg via Pompierke volgt.
Beter iets dan niets, vind ik dan.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules